به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، همزمان با هیجانات فزاینده بازار پیرامون میم کوین‌ها، یکی از محبوب‌ترین توکن‌های عرضه شده در بستر شبکه بلاکچین کاردانو (ADA)، با نام اسنک (SNEK) از جدیدترین پیشرفت خود رونمایی کرده است که یک بازی برای کسب درآمد (P۲E) جدید است. این درحالی است که کمتر از دو ماه پیش این میم کوین مبتنی بر کاردانو، نوشیدنی انرژی‌زایی با مارک خود را روانه بازار کرده بود.

اسنک (SNEK) با انتشار یک توییت اعلام کرد که “بازی مار” که با مشارکت پایما (Paima)، وکیوم لبز (Vacuum Labs) و آنویل (Anvil) و با الهام از بازی معروف مار در گوشی‌های نوکیا ساخته شده است، اکنون آغاز به کار نموده است. این اولین بازی برای کسب درآمد در اکوسیستم اسنک خواهد بود.

به گفته تیم توسعه‌دهندگان اسنک، در حال حاضر فقط نسخه دسکتاپ بازی در دسترس است، اما به احتمال بسیار زیاد نسخه موبایلی آن نیز در سال 2024 راه‌اندازی خواهد شد. به علاوه، به مناسبت راه‌اندازی این بازی، تیم اسنک تا روز 1 فوریه (12 بهمن) هر روز 69 واحد رمزارز کاردانو (ADA) را به استخر جوایز این بازی اضافه می‌کند.

واکنش مثبت اسنک (SNEK) نسبت به عرضه “بازی مار”

لازم به ذکر است که قیمت میم کوین SNEK در ماه‌های اخیر به دلیل همین تحولات مثبت به شدت افزایش یافته است، به طوری که روز 16 دسامبر 2023 (25 آذر) به سقف 0.002246 دلاری رسید. در زمان نگارش این مطلب، توکن SNEK با رشد 8.50 درصدی در تایم فریم روزانه، با قیمت 0.001405 دلار معامله می‌شود. این رقم رشدی 365 درصدی در مدت یک ماه را برای این دارایی نشان می‌دهد.

نمودار اسنک (SNEK) بعد از لانچ بازی
نمودار ماهانه میم کوین اسنک (SNEK)؛ منبع: coinmarketcap

انتظار پیشرفت شبکه کاردانو در سال 2024

بلاکچین کاردانو اکوسیستمی است که به سرعت در زمینه کاربرد برنامه‌های غیرمتمرکز دیفای (DeFi)، توکن‌های غیرمثلی (NFT) و سایر موارد مشابه در حال رشد است. در همین راستا، سباستین گیلموت (Sebastien Guillemot)، توسعه‌دهنده برجسته بلاکچین کاردانو و یکی از بنیانگذاران استودیو پایما (Paima)، به اپلیکیشن‌های جدیدی اشاره کرده است که قرار است در اواسط ژانویه عرضه شوند و در آنها از رمزارزهای مبتنی بر کاردانو و آربیتروم استفاده خواهد شد.

سرویس Paima Engine ماشین‌های حالت متناهی قطعی را به L2 تبدیل می‌کند که می‌توانند به چندین زنجیره مانند کاردانو و آربیتروم متصل شوند و توسط برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این فرایند امکان اجرای یک بازی در بستر آربیتروم را فراهم کرده و در عین حال، به کاربران اجازه می‌دهد در صورت تمایل NFTهای خود را در بستر کاردانو در اختیار داشته باشند.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود هارد فورک چانگ، که آغازکننده “مدل حاکمیتی کاردانو” است، در سال 2024 پیاده‌سازی شود. احتمالاً کاردانو در سال 2024 گام‌های بزرگی برای رسیدن به حاکمیت کامل جامعه برخواهد داشت.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array