به گزارش ایران دکونومی، تیم‌‌‌های مختلفی از جمله شیپور برای حفظ عملکرد برنامه و وب‌سایت خود، با کاربران در ارتباط هستند و به صورت مستمر به جمع‌‌‌آوری و بررسی نظرات کاربران اقدام می‌کنند تا بتوانند بر اساس نیاز و خواسته روز کاربران، خود را برای پاسخ به نیازهای متعدد و متنوع کاربران توسعه دهند.

سجاد بهاروندی، معاون توسعه تکنولوژی و محصول شیپور اعلام کرد: در یازده سالی که از فعالیت شیپور می‌‌‌گذرد، ذهنیت کاربران از وب‌سایت و موبایل تغییراتی داشته است. بنابراین تیم طراحی شیپور پس از برگزاری جلسه‌‌‌های مختلف با کاربران و در نظر گرفتن بازخوردهای متعدد تصمیم به بازطراحی وب‌سایت شیپور گرفته‌‌‌اند.

او در مورد آغاز مسیر بازطراحی می‌‌‌گوید: برای ما بسیار مهم است علاوه بر رفع نیاز روزمره کاربران، تجربه و حس و حال به‌روز نیز در استفاده از برنامه و وب‌سایت شیپور رخ دهد، بنابراین برای بهبود تجربه استفاده از برنامه و حفظ ارتباط بین کاربران و شیپور، مسیر بازطراحی بخش‌‌‌های مختلف را آغاز کرد.

تغییر
تغییر وب‌سایت شیپور

بازطراحی برای تجربه بهتر

بهاروندی در مورد اولویت‌بندی مسیر بازطراحی افزود: در بازطراحی، ابتدا مشکلات گزارش شده از سمت کاربران در نظر گرفته شده و در قدم بعدی یکپارچه کردن طراحی و انجام به‌روزرسانی‌های بصری پی گرفته شده است. مسیر بازطراحی با تغییراتی در تصویرسازی، ارتقای فونت، استفاده از مجموعه آیکن‌های جدید در صفحات اصلی سایت شیپور آغاز شده و به تدریج در سایر بخش‌های شیپور نیز اعمال خواهد شد.

در همین راستا علی‌رضا هنرکار، مدیر ارشد مارکتینگ شیپور نیز در مورد تغییرات ایجاد شده می‌گوید: با تغییرات در طراحی صفحه‌های وب‌سایت سعی در ایجاد فضای بصری مناسب‌تر و همچنین بهبود تجربه کاربری داشتیم. این تغییر باعث می‌شود ارتباط کاربران با شیپور حفظ شود و رشد پیدا کند. از طرف دیگر زبان بصری شیپور بیش از پیش به‌روز خواهد بود و  امیدواریم بتوانیم ارتباط بهتری با کاربران بسازیم.

به گفته او باز طراحی دیگر صفحه‌های وب‌سایت شیپور ادامه خواهد داشت و در آینده کاربران شاهد تغییرات جدیدی در این زمینه خواهند بود.

شیپور وبگاهی است که ارائه خدماتی نظیر خرید و فروش کالاهایی مانند لوازم الکترونیکی، موبایل، تبلت، لوازم خانگی، املاک، خودرو، لوازم شخصی، لوازم تفریحی و ورزشی را تسهیل می‌کند. هم‌اکنون علاوه بر وبگاه، از طریق نرم‌افزار کاربردی اندروید و آی‌اواس و ربات تلگرام هم خدمات می‌دهد.

تجربه کاربری
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array