به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم ردیاب بلاکچین Lookonchain در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است که یکی از هولدرهای اولیه بایننس کوین (BNB) با واریز 7005 واحد  BNB، با ارزشی معادل 1.48 میلیون دلار به صرافی بایننس، دوباره وارد بازار شد. این حرکت دنباله سوابق تراکنش‌های بزرگ و مهم این نهنگ از جمله برداشت 505990 BNB به ارزش 1.8 میلیون دلار در سال های 2017-2018 و پس از آن، واریز 500543 BNB به ارزش 56 میلیون دلار به صرافی زمانی که قیمت این دارایی حدود 112 دلار بود، محسوب می‌شود.

«یکی از هولدرهای اولیه بایننس کوین (BNB) امروز دوباره 7005 واحد از این رمزارز با ارزش تقریبی 1.48 میلیون دلار را به بایننس منتقل کرد. این هولدر از ابتدا تاکنون 54 میلیون دلار از فروش این دارایی سود کرده و در حال حاضر هم 5447 واحد دیگر از آن را در کیف پول خود دارد.»

— (lookonchain@) ، ۸ اکتبر 2023

همانطور که می‌دانید، از ابتدا چنین حرکاتی توسط نهنگ‌های اولیه اغلب با سیگنال‌های نزولی همراه بوده است، چرا که نشان می‌دهد ممکن است در آینده خیلی نزدیک پوزیشن‌های سودآور خود را به فروش برسانند. در نتیجه، بسیاری از فعالان بازار کریپتو بعد از اعلام این خبر درباره احتمال یک اصلاح نزولی قریب الوقوع در بازار این ارز به گمانه‌زنی پرداختند. در همین حال، روز گذشته، ویتالیک بوترین، یکی دیگر از بنیانگذاران اتریوم نیز در اقدامی مشابه، مقدار زیادی رمزارز اتر را در صرافی بیت‌استمپ فروخت.

واکنش بایننس کوین (BNB) به حرکات اخیر این نهنگ

بایننس کوین که در حال حاضر با قیمت 209.5 دلار معامله می‌شود، به طور خطرناکی به پایین‌ترین سطح قیمت ثبت شده خود در سه سال اخیر نزدیک شده است که اکنون تنها 20 دلار یا حدود 10 درصد با ارزش فعلی آن فاصله دارد.

نمودار روزانه بایننس کوین (BNB)
نمودار روزانه بایننس کوین (BNB)؛ منبع: CoinMarketCap

سوال مهمی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا این سرمایه‌گذار اولیه بایننس کوین، واقعاً تصمیم دارد بخشی از دارایی‌های خود را با هدف محافظت در برابر خطر سقوط بالقوه ارزش بایننس کوین (BNB) نقد کند یا خیر. بلاتکلیفی پیرامون این حرکت تنها بر حدس و گمان‌ها و احساس عدم اطمینان در بازار افزوده است. اکنون همه نگاه‌ها به نمودار قیمت BNB دوخته شده و منتظر هستند ببینند این رویداد چگونه آینده این دارایی محبوب را رقم خواهد زد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array