به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کوین بیس رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده را به دلیل پاسخ ندادن به سؤالات مطرح شده در دادگاه استیناف ایالات متحده به عنوان بخشی از نبرد حقوقی مداوم خود با قانونگذار مورد انتقاد قرار داده است.

در نامه‌ای در 17 ژوئن (27 خرداد) که در دادگاه ارسال شد، وکلای صرافی ارز دیجیتال کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به دلیل ادامه طفره رفتن از دادخواست قانون‌گذاری کوین‌بیس، که از SEC می‌خواهد برای ایجاد یک چارچوب نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال، مورد شکایت قرار داد.

در نامه کوین بیس آمده است: «وقتی این دادگاه دستور داد تا به تناقض فاحش بین موضع دعوی خود و اقدامات و اظهاراتش در جاهای دیگر رسیدگی کند، SEC هنوز هیچ پاسخ مستقیمی ارائه نمی‌کند و در عوض نکات صحبت خود را تکرار می‌کند.»

این نامه در پاسخ به ارسالی SEC در 13 ژوئن (23 خرداد) بود که 120 روز دیگر را برای پاسخ به درخواست قانون‌گذاری کوین بیس درخواست می‌کرد.

کوین بیس مدعی شد که SEC مایل نیست دادگاه را در مورد به‌روزرسانی‌های تصمیم خود مطلع کند و گفت: «حتی از اینکه دستور داده شود دادگاه در مورد پیشرفت خود به‌روزرسانی شود، سختی می‌کشد».

این شرکت ادعا کرد که تأثیر سکوت SEC، تأخیرهای طولانی و اقدامات اجرایی آن همچنان بر صنعت کریپتو فشار می‌آورد و گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC، همچنان در مسیر آسیب‌های جبران‌ناپذیر به یک شرکت دولتی ایالات متحده و کل صنعت هزینه می‌کند.

در 17 ژوئن (27 خرداد)، مسئول حقوقی کوین بیس، پل گروال (Paul Grewal)، در یک سری توییت گفت که “غیرعادی است که دولت از یک سوال مستقیم از یک دادگاه فدرال طفره می‌رود.”

با توجه به اینکه SEC دادخواست کوین بیس را رد کرده است، گروال گفت که امیدوار است دادگاه حکم مانداموس (mandamus) را صادر کند، حکم دادگاهی به یک مقام دولتی که به آنها دستور می‌دهد تا وظایف رسمی خود را طبق قانون انجام دهند.

کوین بیس همچنین اعلام کرده است که دادگاه در عوض مهلتی 60 روزه یا کمتر نسبت به 13 ژوئن (تاریخ درخواست SEC) تعیین کرده است.

در یک پرونده جداگانه، SEC در 6 ژوئن از کوین بیس شکایت کرد و مدعی شد که پلتفرم معاملاتی قوانین مختلف اوراق بهادار را زیر پا گذاشته است، به ویژه به دلیل ارائه رمزارزها که رگولاتور آنها را اوراق بهادار ثبت نشده می‌داند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array