به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، طبق گزارش‌ها، سرمایه‌گذاران در پروژه بازی توکن غیرقابل تعویض (NFT) لوگان پل (Logan Paul) کریپتو زو (CryptoZoo) هنوز منتظر جزئیات خاصی در مورد بازپرداخت 1000 اتر (1.93 میلیون دلار با قیمت‌های فعلی) هستند که در ژانویه (دی 1401) وعده داده شده بود.

در یک ویدیوی یوتیوب که در 30 ژوئن (9 تیر) منتشر شد، کارآگاه اینترنتی کوفیزیلا (Coffezilla)، شخصی که در ابتدا مسائل پروژه را در دسامبر 2022 (آذر 1401) آشکار کرد، اظهار داشت که ارتباط پل با جامعه کریپتو زو در ماه‌های اخیر تمام شده شده است:

“شش ماه گذشته است، بنابراین یک پیگیری لازم است. لوگان پل تاوان قربانیان خود را پس نداده است، او از زمانی که برای اولین بار اعلام کرد که می‌خواهد به آنها پول بدهد، در مورد آن صحبت نکرده است. و بدتر از همه، به نظر نمی‌رسد که او برنامه‌ای برای بازپرداخت وجه به کسی داشته باشد.”

« من از لوگان درخواست کرده‌ام این طرح را برای بازپرداخت افراد در تمام مدت، انجام دهد.»

کریپتو زو در سپتامبر 2021 (شهریور 1400) راه‌اندازی شد و قصد داشت یک بازی پرورش NFT باشد که فرصت‌هایی را برای کسب توکن‌های ZOO و NFT ارائه می‌دهد، و خود پل آن را به‌عنوان یک بازی واقعاً سرگرم‌کننده توصیف می‌کند که به شما پول می‌هد.

با این حال، با توجه به آثار هنری کم‌رنگ NFT که ظاهراً از تصاویر سهام ادوبی (Adobe) حذف شده‌اند، قیمت‌های توکن NFT و ZOO کاهش یافته است، و با شکست در ارائه رود مپ، سرمایه‌گذاران در اواخر سال 2022 ناراضی شدند.

پس از مواجهه با واکنش شدید جامعه از مجموعه ویدیوهای افشاگری کوفیزیلا در کریپتو زو، پل در نهایت برنامه‌ای را برای بازپرداخت سرمایه سرمایه گذاران در 14 ژانویه (24 دی) اعلام کرد و قول داد که رود مپ پروژه را ارائه دهد.

در آخرین ویدیوی کوفیزیلا ، او اسکرین شات‌هایی از ارتباطات ایمیلی را با وکیل پل، جفری نیمن (Jeffrey Neiman) از مؤسسه حقوقی MNR به اشتراک گذاشت، که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد که هنوز یک طرح مشخص ایجاد نشده است.

“ما نماینده لوگان پل هستیم. آقای پل ما را از اطلاع‌رسانی شما در مورد وضعیت خرید در کریپتو زو مطلع کرده است. آقای پل همچنان به این روند متعهد است. ما با آقای پل کار می‌کنیم تا بهترین راه برای رسیدن به این هدف را ارزیابی کنیم.”

کوفیزیلا در ادامه به طرح مسائلی با این بیانیه پرداخت و بر سادگی پرداخت به توسعه دهندگان بلاکچین برای نوشتن سریع کد فرآیند بازپرداخت تاکید کرد و ذکر کرد که پل به وضوح به اندازه کافی ثروتمند است که سرمایه‌گذاران را کامل کند.

لوگان پل از آن دسته افرادی است که وقتی کلاهبرداری او را افشا می‌کنید از شما تشکر می‌کند، سپس وقتی به او یادآوری می‌کنید که پرداخت کند، شما را بلاک می‌کند.

— کوفیزیلا (@coffeebreak_YT) 30 ژوئن 2023

در زمان نگارش، پل هنوز پاسخی در یوتیوب یا توییتر ارسال نکرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array