به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی متا در حال توسعه دادن قابلیتی جدید در اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد پروفایل کاربری خود را در استوری با دیگران به‌اشتراک بگذارند.

اینستاگرام از روزهای ابتدایی آغاز کار خود تاکنون تغییرات بسیاری را پشت‌سر گذاشته است. این اپلیکیشن از یک آلبوم عکس دیجیتالی به یک پلتفرم همه‌جانبه و شبکه اجتماعی کاربردی مورد علاقه بسیاری از کاربران تبدیل شده است.

کمپانی متا به‌مرور زمان قابلیت‌ها و آپدیت‌های بسیاری را در عملکرد این برنامه اعمال کرده است که جدیدترین آنها به شما اجازه می‌دهد تا پروفایل خود یا دیگران را در استوری با مخاطبان و فالوورهایتان به‌اشتراک بگذارید.
این آپدیت جدید، یک راه سریع، آسان و بی‌دردسر را برای معرفی اکانت‌های موردعلاقه‌ به دیگران ارائه خواهد داد.

این آپدیت جدید در بخش استوری‌های اینستاگرام به کاربران اجازه‌ می‌دهد پروفایل افراد دیگر و خودشان را در استوری گوشی‌های اندرویدی به‌اشتراک بگذارند. به‌نظر می‌رسد فعلاً کاربران آیفون و سیستم‌عامل iOS به این قابلیت دسترسی نداشته باشند.

آپدیت جدید بخش استوری اینستاگرام

با توجه به نقش بسیار پررنگ استوری‌ها در تجربه کاربری اینستاگرام، بسیاری از آپدیت‌های این شبکه اجتماعی مربوط به این بخش خاص هستند؛ از استوری‌های صمیمی Close Friends گرفته تا فیلترهای اختصاصی، استوری‌های یک هفته‌ای، استیکر تعاملی Add Yours، لیست اختصاصی مخاطبان و استیکرهای هوش مصنوعی.
قابلیت جدید استوری‌ها به شما اجازه می‌دهد تا پروفایل خود و دیگران را در یک فضای اختصاصی در استوری‌ها با بقیه به اشتراک بگذارید. کسانی که استوری‌ را مشاهده می‌کنند می‌توانند با کلیک کردن بر روی این فضا، پروفایل آن فرد را مشاهده کرده و در صورت تمایل او را دنبال کنند.

براساس اسکرین‌شات بالا که توسط محقق وب و علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی، الساندرو پالوزی در اکانت X او به‌اشتراک گذاشته شده است؛ اینستاگرام هنوز در حال توسعه این قابلیت جالب است و هنوز آن را به‌صورت عمومی عرضه نکرده است. اما پیش‌بینی می‌شود که براساس روند کاری تیم توسعه‌دهنده اینستاگرام، به‌زودی شاهد ارائه این آپدیت در فضای این شبکه اجتماعی محبوب باشیم.

به گفته پالوزی، اشتراک‌‌گذاری پروفایل یک اکانت دیگر در استوری باعث می‌شود که سایر افراد بتوانند محتواهای عمومی آن فرد را مشاهده کنند. هنوز معلوم نیست که آیا در نسخه نهایی این قابلیت امکان به‌اشتراک‌گذاری پروفایل‌های خصوصی (پرایوت) اینستاگرام نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

برای استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام، کافی‌ست پس از ضربه زدن بر روی سه نقطه بالای پروفایل شخص مورد نظر، گزینه‌ جدید “اشتراک‌گذاری در استوری” را انتخاب کنید. سپس عکس پروفایل و یوزرنیم کاربری آن شخص به استوری شما اضافه خواهد شد و با ضربه زدن بر روی لینک نمایش‌داده شده در استوری، به اکانت فرد موردنظر هدایت خواهید شد.

منبع: wccftech

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array