به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، دولت شهری پکن از وایت پیپر برای تقویت نوآوری و پیشرفت صنعت وب 3 رونمایی کرده است.

وایت پیپر نوآوری و توسعه وب 3 در انجمن ژونگگوانکون (Zhongguancun) توسط کمیسیون علم و فناوری شهرداری پکن که به عنوان کمیسیون اداری پارک علمی ژونگگوانکون نیز شناخته می‌شود، بیان شد. به گزارش یک رسانه محلی، پیپر، این سند فناوری وب 3 را به عنوان یک روند اجتناب ناپذیر برای توسعه صنعت اینترنت آینده می‌شناسد.

با هدف ایجاد پکن به عنوان یک مرکز نوآوری برجسته جهانی برای اقتصاد دیجیتال، کمیسیون قصد دارد تا سال 2025 (1404) حداقل 100 میلیون یوان (14 میلیون دلار) را در سال اختصاص دهد. یانگ هونگ فو (Yang Hongfu)، مدیر کمیته مدیریت ژونگگوانکون، چائویانگ (Zhongguancun Chaoyang)، بیان کرد که ژونگگوانکون به عنوان سیلیکون ولی چین شناخته می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، وایت پیپر پکن برای تقویت حمایت از سیاست و تسریع پیشرفت‌های فناوری برای تقویت رشد صنعت وب 3 تأکید می‌کند.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس، زمان انتشار وایت پیپر را قابل توجه دانست و تاکید کرد که مقررات ارزهای دیجیتال هنگ کنگ قرار است از اول ژوئن (11 خرداد) آغاز شود.

هفته گذشته، کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ از آیین نامه جدیدی برای صنعت کریپتوکارنسی پرده برداری کرد و اعلام کرد که سرمایه گذاران خرد می‌توانند از اول ژوئن (11 خرداد) همزمان با اجرای چارچوب مجوز جدید برای پلتفرم‌های کریپتو، در معاملات ارزهای دیجیتال شرکت کنند.

در حالی که ایالات متحده در حال حاضر در حال سرکوب رمزارزها است، تلاش‌های هنگ کنگ برای جذب شرکت‌های رمزارزی کاملاً در تضاد با رویکرد ایالات متحده است. چین استفاده از ارزهای دیجیتال را در سال 2021 (1400) ممنوع کرد. با این حال، با انتشار وایت پیپر وب 3، به نظر می‌رسد که چین نشانه‌هایی از گشایش در صنعت را نشان می‌دهد.

همچنین در 23 می (2 خرداد)، بخش ارزهای دیجیتال در تلویزیون مرکزی دولتی چین پخش شد که به طور برجسته بیت کوین و یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در هنگ کنگ را نشان می‌داد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array