به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، تنها چند روز پس از انتشار نسخه اندروید اپلیکیشن هوش مصنوعی کمپانی مایکروسافت، دستیار Copilot به سیستم‌عامل iOS آمده و از این پس دارندگان دستگاه‌های آیفون و آیپد نیز می‌توانند به این اپ دسترسی داشته باشند.

کمپانی مایکروسافت هم‌اکنون این چت‌بات هوش مصنوعی را در دو نسخه سیستم‌عامل‌های iOS و iPadOS در فروشگاه اپ‌استور در اختیار کاربران قرار داده است.

Copilot

دسترسی سریع‌تر به دستیار هوش مصنوعی Copilot

کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به دستیار هوش مصنوعی Copilot (که در گذشته Bing Chat نام داشت) دسترسی مستقیم و بدون واسطه داشته باشند. عملکرد این اپلیکیشن جدید که نسخه اندروید آن نیز هفته گذشته منتشر شده بود؛ شباهت بسیاری به اپلیکیشن اختصاصی چت‌بات ChatGPT دارد.

علاوه‌بر تعامل و مکالمه دوطرفه با این چت‌بات، کاربران می‌توانند پیش‌نویس ایمیل‌های خود را نگارش کرده، متون مختلف را خلاصه‌نویسی کرده و حتی با دسترسی به ابزار خلاقانه و قدرتمند DALL-E 3 (محصولی از کمپانی OpenAI) تصاویر دلخواه خود را ایجاد کنند.

همچنین، برخلاف نسخه رایگان چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT که به مدل زبانی GPT-3.5 متصل است؛ دستیار هوش مصنوعی Copilot به کاربران اجازه می‌دهد به مدل زبانی پیشرفته‌تر و به‌روزتر GPT-4 کمپانی OpenAI دسترسی داشته باشند!
کاربران اشتراکی ChatGPT Plus برای دسترسی به این مدل زبانی بزرگ نیازمند تهیه اشتراک هستند؛ درصورتی‌که دسترسی به این مدل زبانی از طریق اپلیکیشن اندرویدی و حالا iOS دستیار Copilot کاملاً رایگان است!

کمپانی مایکروسافت با ری‌برند کردن دستیار هوش مصنوعی Bing Chat به Copilot در طی رویداد Ignite 2023، قدم دیگری به سمت ایجاد تجربه‌ای مستقل و کاربردی برای کاربران خود برداشته است. به گفته مایکروسافت، هدف از تغییر نام این چت‌بات “ایجاد تجربه کاربری‌ای یکپارچه و هماهنگ” بوده است.
علاوه‌بر توسعه و عرضه اپلیکیشن‌هایی که امکان دسترسی مستقیم و بدون واسطه‌ای را برای کاربران مهیا می‌سازند؛ دستیار هوش مصنوعی Copilot در نسخه تحت‌وب کاملاً مجزا و مستقل از موتور جستجوی Bing نیز در دسترس می‌باشد.

  • دانلود نسخه iOS اپلیکیشن هوش مصنوعی Copilot از اپ‌استور

منبع: The Verge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array