به گزارش ایران دکونومی، شماری از مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی با صدور بیانیه‌ای، از آحاد مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی دعوت کردند با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات یازدهم اسفندماه، برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخ پرافتخار این مرز و بوم بیفزایند.

متن کامل بیانیه مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی

در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، کانون‌های اگهی و تبلیغاتی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و با تبریک اعیاد شعبانیه، از آحاد مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی دعوت می‌کنند با حضور پرشور و حداکثری خود در این دو انتخابات مهم و آینده‌ساز، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات تاریخ پرافتخار این مرز و بوم بیفزایند.

انتخابات به عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی و تجلی اراده ملی، فرصتی مغتنم برای تعیین سرنوشت کشور و انتخاب نمایندگانی اصلح و کارآمد برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است. حضور آگاهانه و پرشور مردم در این عرصه، موجب تقویت اقتدار ملی، انسجام و وحدت در جامعه و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند حضور و مشارکت فعال همه اقشار مردم در انتخابات هستیم تا با انتخابی آگاهانه و مسئولانه، مسیر پیشرفت و آبادانی کشور را هموارتر کرده و گامی بلند در جهت تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی برداریم.

ما کانون‌های آگهی و تبلیغاتی کشور ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، از همه آحاد ملت شریف ایران دعوت می‌کنیم تا با عزم و اراده‌ای راسخ در روز جمعه، 11 اسفند 1402، با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر از حضور و مشارکت ملی را خلق کنند.

ما به یقین می‌دانیم که مردم فهیم ایران اسلامی با درک عمیق از شرایط حساس کنونی و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات خواهند داشت و بار دیگر با انتخابی شایسته، زمینه را برای عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی فراهم خواهند کرد.

مدیران مسئول و کارکنان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی کشور

10 اسفندماه 1402

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array