به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مشتریان نهادی شرکت حضانتی کریپتو انکوریج دیجیتال (Anchorage Digital) اکنون می‌توانند پیشنهادات توکن‌هایی که دارند را بدون پرداخت هزینه‌های سنگین گس ارائه کنند.

بر اساس بیانیه 16 می (26 اردیبهشت)، انکوریج اسنپ شات (Anchorage Snapshot) مشتری چند حکومتی بدون گس و خارج از زنجیره را ادغام می‌کند تا به کاربران جامعه دارای توکن اجازه دهد تا در مورد پیشنهادات حاکمیتی با توکن‌های خود رأی‌ دهند، بدون اینکه هزینه گس متحمل شوند.

انکوریج دیجیتال با خوشحالی اعلام می‌کند که مشتریان اکنون می‌توانند با استفاده از آدرس انکوریج دیجیتال در رأی‌‌گیری اسنپ شات شرکت کنند. ادغام ولت کانکت (WalletConnect) ما را قادر می‌سازد:

  • رأی‌‌گیری از داخل بخش حضانتی واجد شرایط بدون جابه‌جایی وجوه
  • حاکمیت خارج از زنجیره ایمن

— انکوریج دیجیتال (@Anchorage) 16 می 2023

گفته می‌شود که همه رأی‌گیری‌ها در اختیار انکوریج و بدون جابه‌جایی وجوه انجام می‌شود.

اسنپ شات توسط پروتکل‌های غیرمتمرکز مانند لیدو (Lido)، آوه (AAVE)، وبیت دائو (BitDAO) استفاده می‌‌شود. این رأی‌‌گیری خارج از زنجیره را ثبت می‌کند و به این معنی که تراکنش‌ها به صورت عمومی در بلاکچین ثبت نمی‌شوند.

به گفته انکوریج، مزیت این رویکرد راحتی را به ارمغان می‌آورد:

“معادل این اقدام به شکل تضمین‌های زنجیره‌ای است. رأی‌‌گیری فوری رایگان است، زیرا آرا به صورت غیر زنجیره‌ای شمارش می‌شود و بنابراین نیازی به پرداخت گس نیست. مسئولیت اجرای تصمیم معمولاً به چند علامتی واگذار می‌شود که تیم پروتکل آن را اجرا می‌کند.”

انکوریج گفت که در حال حاضر از بیش از 60 توکن ERC-20 پشتیبانی می‌کند و برنامه‌هایی برای فعال کردن پشتیبانی از همه توکن‌های ERC-20 قابل اجرا در آینده دارد.

انکوریج در ماه اکتبر (مهر) اعلام کرد که فعالیت‌های خود را با پنج شریک سازمانی جدید، از جمله بیت کوب (Bitkub) ،
دریم ترید (DreamTrade) و اف‌بی‌جی کپبتال (FBG Capital) به آسیا گسترش داده است. در این اطلاعیه آمده است که مصرف کنندگان آسیایی با اشتیاق ارزهای دیجیتال را پذیرفته‌اند.

اسنپ شات اخیراً برای جمع‌آوری رأی از دارندگان AAVE و LDO در مورد هر یک از آخرین ارتقاء پروتکل یا پیشنهادهای حاکمیتی استفاده شده است.

سیستم رأی‌‌گیری همچنین برای کاربران AAVE که به اشتباه توکن‌های خود را به آدرس اشتباه ارسال می‌کردند مفید بود.

در ژوئیه 2022 (تیر 1401)، لیدو دائو (LidoDAO)، نهاد حاکمیتی که لیدو فایننس ( Lido Finance) را کنترل می‌کند، یک راه‌‌حل استیکینگ لیکویید برای رمزارزهای اثبات سهام، رأی‌ فوری در مورد ارسال 1 درصد از عرضه توکن LDO به دراگون فلای کپیتال (DragonFly Capital) به مبلغ 14.5 میلیون دلار انجام داد که توسط دارندگان توکن رد شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array