به گزارش ایران دکونومی، طبق اطلاعیه سامانه یکپارچه خودرو، متقاضیانی که در مرحله اول ثبت‌نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می‌توانند برای انتخاب خودروها تا ساعت ۲۳:۵۹ امروز (پنج‌شنبه، ۱۴۰۲/۰۸/۱۸) به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مراجعه کنند.

متقاضیانی که در اسفندماه پارسال افتتاح حساب وکالتی کرده و وجه ۵۰۰ میلیون تومانی را در حساب وکالتی خود مسدود کرده بودند و در نیمه نخست اسفندماه ١۴٠١ از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام خود را انجام و نوبت‌دهی شده بودند، امکان انتخاب و ثبت درخواست خودرویی داشتند.

متقاضیان از بین شش خودروی وارداتی عرضه شده، سه اولویت مورد نظر خود را می‌توانند در سامانه یکپارچه انتخاب کنند، امشب آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی است.

قیمت فروش محاسباتی، علی‌الحساب اعلام شده و قیمت در مبادی ورودی بوده و سایر هزینه‌ها از جمله عوارض قانونی پس از ترخیص، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

همچنین قیمت قطعی خودروها، پس از ارائه کلیه مستندها و مدارک مثبته و بر اساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین می‌شود؛ ملاک قیمت قطعی خودرو، قیمت اعلامی و مصوب شورای رقابت خواهد بود.

اگر واریز وجه حداکثر تا پنج روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه حذف خواهد شد.

سبد محصولات اعلامی در جدول زیر آمده است:

ردیفنام شرکتنشان تجاریمدلقیمت فروش قطعی در مبادی ورودی
۱ماموت خودرو
Jeta

Vs۷
۲۰/۲۲۵/۰۰۰/۰۰۰
۲کوشا خودروKIASonet۱۷/۴۷۳/۰۰۰/۰۰۰
۳پارس خودروZotyeDL۵۸/۲۶۵/۰۰۰/۰۰۰
۴ماموت خودروJetaVs۵۱۶/۹۵۷/۰۰۰/۰۰۰
ردیفنام شرکتنشان تجاریمدلقیمت فروش قطعی در مبادی ورودی
۱
پارسیان موتور مانلی
Fiat۵۰۰۱۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰
۲راسا موتور خاورمیانهSuzukiCiaz۱۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰
لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array