به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی توییتر حاضر به پرداخت هزینه استفاده از سرویس Google Cloud نیست!

به گزارش Platformer، ماه جاری میلای تاریخ تمدید مجدد قرارداد میان توییتر و سرویس Google Cloud است و درصورت امتناع از پرداخت هزینه‌ها، تیم‌های امنیتی این کمپانی با دردسر بزرگی مواجه خواهند شد.

قبل از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر سال گذشته، این کمپانی قراردادی چندساله با کمپانی گوگل برای حفاظت از حساب‌های کاربری در برابر محتواهای اسپم و موارد امنیتی دیگری امضا کرده بود.

گزارش Platformer حاوی جزئیات و اطلاعات بیشتری درباره چگونگی اثرگذاری تنش و کشمکش میان این دو کمپانی بر نحوه عملکرد تیم امنیتی توییتر نبود، اما قطعاً این درگیری با ایجاد موانعی بر سر راه اعضای این تیم، عملکرد آنها را مختل خواهد کرد.

بر اساس مفاد این گزارش، کمپانی توییتر حداقل از ماه مارچ سال جاری درحال مذاکره با گوگل برای بازنویسی این قرارداد است.

توییتر

کاهش هزینه‌ها در توییتر

به گزارش Platformer، پلتفرم توییتر بعضی از خدمات خود را در سرورهای خود میزبانی می‌کند و برخی را با پشتیبانی سرورهای خارجی و سرویس‌‌های ابری آمازون و گوگل ارائه می‌دهد.

در این گزارش قید شده که کمپانی آمازون در ماه مارچ با انتشار بیانیه‌ای به این کمپانی هشدار داده است که به دلیل عدم پرداخت هزینه کلان استفاده از سرویس ابری Amazon Web Services، از پرداخت هزینه‌های مربوط به آگهی‌های تبلیغاتی به این کمپانی جلوگیری خواهد کرد.

از زمانی که این شبکه اجتماعی به مالکیت ایلان ماسک درآمد، تعدیل نیروهای گسترده و کاهش چشمگیری در هزینه‌ها به دست او انجام شده‌اند. به گفته یکی از منابع آگاه، ماسک دستور قطع یا کاهش هزینه‌های زیرساختی (مانند هزینه سرویس‌های ابری) را به مبلغ 1 میلیارد دلار در نوامبر سال گذشته صادر کرده بود.

درحال حاضر هیچ یک از این دو کمپانی در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

منبع: Reuters

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array