به گزارش ایران دکونومی، بیست و هفتمین دوره الکامپ 1403 در حال برگزاری است و الکام پیچ به عنوان یکی از بخش‌های جذاب آن توانسته مخاطبان زیادی را مجذوب خود سازد. «فروتن» کارگردان الکام پیج 1403، از حضور مجموعاً 66 تیم در این رویداد خبر داد؛ به طوری که روزانه به طور متوسط 20 گروه در مدت زمان 10 دقیقه کسب و کار خود را ارائه می‌دهند.

الکامپ تهران

در الکام پیچ استارت‌آپ‌های دارای ایده‌های برتر در تمامی حوزه‌های فناوری، اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت پرداخته و خود را در معرض قضاوت داوران  قرار می‌دهند و در نهایت به تیم‌های برتر جوایزی از سوی اسپانسرها تقدیم می‌شود. در الکام‌پیچ 1403، قرار است به سه استارتاپ برتر به ترتیب 200 میلیون تومان، 100 میلیون تومان و 50 میلیون تومان به صورت نقدی پرداخت شود. از جمله تیم‌های حاضر در رقابت می‌توان به سنجاب، تعاملینو، ویلکا، پرچین، اینتگروپیا، بهینه شو، هوش افرا، آگاپه و..اشاره نمود.

داوران الکام پیچ، الکامپ 1403، عبارتند از: «نازیلا دانشوران» مدیرعامل شرکت مشاوره و توسعه کسب و کار لوکین، «حامد انتظاریان» مدیرعامل کارخانه نوآوری هم آوا، «عباس کارشناس» دبیر و عضو هیات مدیره انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر، «حامد نیک» مشاور کسب و کارهای لندتک و گردشگری، «امیرسالار اجتهد» قائم مقام مدیرعامل صندوق نقدینه و «کاوه گودرزی» مدیرعامل مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهش.

الکام پیچ 1403

به نقل از «حسام‌الدین فروتن» کارگردان این رویداد، ارائه ها به صورت کلی گام اولی است که طی آن داوران به شرکت کنندگان در رویداد کمک می‌کنند تا بتوانند سرمایه گذاران را جذب کنند.

الکامپ 1403، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در خیابان سئول در حال برگزاری و هر روزه میزبان بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array