به گزارش ایران دکونومی، الکام‌تاکز رویدادی در نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) می‌باشد که در سالن شماره 5 نمایشگاه الکامپ 1403 در حال برگزاری و روزانه میزبان 8 الی 10 سخنران است.

امروز (یکشنبه، 10 تیر 1403) و در دومین روز نمایشگاه الکامپ 1403، پنل‌ها و گفتگوهایی در زمینه “دیجیتال مارکتینگ در خارج از ایران”  توسط «علی طالبی»، پنل “گیم و الکامپ” با سخنرانی «حمزه آزاد» بنیانگذار و مدیرعامل میوگیمز ترکیه، «حسن مهدی اصل» بنیانگذار و مدیرعامل سورناگیمز، «امیرحسین ناطقی» رئیس هیات مدیره کوییزا و کینگز، «محمد زهتابی» رئیس کمیسیون بازی و سرگرمی نصر تهران، پنل با موضوع “قابلیت های هوش مصنوعی در ارتقاء عملکرد فرآیندهای پشتیبانی مشتریان” با سخنرانی دکتر «صفا شریف عسکری» مدرس دانشگاه، توسعه دهنده کسب و کارهای دانش بنیان هوش مصنوعی در رویداد الکام تاکز برگزار شد.

به نقل از «آرش سروری» کارگردان این رویداد، «الکام تاکز» بخش محتوایی نمایشگاه الکامپ هست که در سالن 5 نمایشگاه در حال برگزاری است. در این بخش با حضور سخنرانان و پنلیست‌ها، گفتگوهای آنلاین و دو نفره برگزار می‌شود که هر پنل 50 دقیقه می‌باشد.

مجموعه رویدادهای الکام تاکز بیست و هفتمین دوره الکامپ، در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گیم، منابع انسانی و بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند در روزهای 9 الی 12 تیر 1403، از نمایشگاه الکامپ واقع در نمایشگاه بین المللی تهران در خیابان سئول بازدید نمایند.

در این نمایشگاه چهار روزه که به عنوان بزرگترین رویداد فناوری – تجاری کشور به حساب می‌آید، جمع کثیری از شرکت‌های بزرگ و کوچک فعال در حوزه فناوری، استارت‌آپ‌های مطرح و فعالان اکوسیستم نوآوری کشور حضور دارند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array