به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، «اپلیکیشن همه‌کاره» ایلان ماسک یعنی ایکس (X) که پیش از این با نام توییتر شناخته می‌شد، به تازگی از ایجاد یک حساب کاربری اختصاصی برای ویژگی پرداخت‌های آینده خود خبر داده است. همین خبر کافی بود تا جامعه ارزهای دیجیتال بار دیگر با اشتیاق در مورد امکان اضافه شدن برخی ارزهای رمزپایه به این سیستم به گمانه‌زنی بپردازند.

طبق این خبر، پیش‌بینی می‌شود که برنامه ایکس (X ) تا اواسط سال 2024 خدمات پرداخت درون برنامه‌ای خود را آغاز کند. با این حال، هیچ نشانه‌ای مبنی بر رد یا تایید احتمال پشتیبانی این سرویس از پرداخت‌هایی فراتر از ارزهای فیات سنتی وجود ندارد.

حساب کاربری پرداخت در ایکس
حساب کاربری XPayments@ در X . روز 21 ژانویه. منبع: X

در حالی که در این حساب کاربری، هنوز هیچ پستی ارسال نشده است، وجود تیک طلایی در پروفایل این اکانت نشان می‌دهد که این حساب تأیید شده است. علاوه بر این، لوگوی ایکس (X) نیز به این معنی است که با این پلتفرم ارتباط دارد.

در میان این بحث و گمانه‌زنی‌ها، برخی از مفسران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال نیز به این فکر می‌کنند که آیا رمزارزها در این ویژگی جدید جایی دارند یا خیر. برای مثال، میسون ورسلوئیس (Mason Versluis)، محقق رمزارز، در پستی در X، از احتمال اضافه شدن رمزارزهایی که با حرف ایکس “X” شروع می‌شوند، مانند ریپل (XRP)، استلار (XLM) و زین فین نتورک (XDC) گفت.

این درحالی است که ایلان ماسک پیش از این از میم کوین دوج کوین (DOGE) برای پرداخت در فروشگاه کالای تسلا استفاده کرده و گهگاه از آن در رسانه‌های اجتماعی نام می‌برد. بسیاری حدس می‌زنند که این رمزارز محتمل‌ترین گزینه برای گنجانده شدن در سرویس پرداخت‌های ایکس (X) است، چراکه تجزیه و تحلیل رفتارهای ظریف ماسک نشان‌دهنده علاقه بالقوه او به DOGE برای پروژه‌های آینده خود است.

در همین حال، محقق دیگری با نام Tokenicer، به 36200 دنبال‌کننده خود گفت که معتقد است X توجه خود به محتواهای رمزارز پسند را کمتر کرده است.

از زمانی که ماسک در آوریل 2022 توییتر را خریداری کرد، پیش‌بینی‌های زیادی در مورد تبدیل آن به یک پلتفرم کاملاً جدید و ادغام بالقوه رمزارزها در آن، با توجه به اظهارنظرهای مداوم او در طول سال‌های گذشته، وجود داشته است. در جولای 2023، گزارش شد که ماسک معتقد است در نهایت X می‌تواند مردم را قادر سازد با کمک همین یک برنامه «کل دنیای مالی» خودشان را مدیریت کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array