به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بر اساس اطلاعات شاخص میلیاردرهای بلومبرگ تا روز 25 دسامبر (4 دی)، مجموع دارایی خالص چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیر عامل سابق بایننس، از دسامبر 2022 حدوداً 25 میلیارد دلار بیشتر شده و به مرز 37.2 میلیارد دلار رسیده است. با این تغییر، مدیر عامل سابق بایننس در مقام سی و پنجمین میلیاردر برتر جهان، بالاتر از کن گریفین (Ken Griffin)، مدیر عامل Citadel و پس از تاداشی یانایی (Tadashi Yanai)، مدیر عامل Uniqlo قرار می‌گیرد.

بلومبرگ گزارش داد که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، با دارایی خالص 232 میلیارد دلار، عنوان ثروتمندترین مرد جهان را به خود اختصاص داده است، هرچند این رقم کاهش تقریباً 25 درصدی را نسبت به 340 میلیارد دلار ثروث او در نوامبر 2021 نشان می‌دهد. به گزارش این رسانه، دارایی خالص برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس به 7.25 میلیارد دلار می‌رسد.

ژائو بایننس

ژائو که قبل از صدور حکم نهایی دادگاه در فوریه 2024 از سفر به خارج از ایالات متحده منع شده است، به دلیل نقض قانون اسرار بانکی با 18 ماه زندان مواجه است. به گفته وکلای او، مدیر عامل سابق بایننس احتمالاً تا ماه فوریه برای سفر در داخل آمریکا، با وثیقه 175 میلیون دلاری آزاد خواهد بود.

اگرچه این تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری تا حد زیادی به بخش زیادی از مشکلات حقوقی بایننس و ژائو پایان داده است، اما هر دو آنها همچنان شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ماه ژوئن را پیش رو دارند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array