به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، «لوفت هانزا» هواپیمایی پرچمدار آلمان، افزایش قیمت بلیت هواپیما تا 72 یورو (77 دلار) را اعلام کرده است.

براساس بیانیه صادر شده شرکت، این افزایش برای کلیه بلیط‌های صادر شده تا 26 ژوئن 2024 و برای عزیمت از اول ژانویه 2025 به بعد اعمال می‌شود.

«لوفت هانزا» در این راستا به رویترز اعلام کرد: در پروازهای کوتاه و متوسط ​​، کرایه‌ها تا 5 یورو در بخش اکونومی و 7 یورو برای کلاس تجاری افزایش می‌یابد. در پروازهای طولانی ، مسافران کلاس اکونوم باید بین 18 تا 36 یورو اضافی پرداخت کنند، در حالی که مشتریان درجه یک تا 72 یورو هزینه بیشتر باید پرداخت نمایند.

لوفت هانزا همچنین اعلام کرد که این هزینه اضافی برای پروازهایی که از هر یک از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین انگلیس، نروژ و سوئیس خارج می‌شوند، اعمال خواهد شد. کلیه پروازهای فروخته شده توسط لوفت هانزا ، که صاحب خطوط هوایی از جمله لوفت هانزا ، یورویینگز (Eurowings) ، سوئیس و ادلویس (Edelweiss) و هواپیمایی اتریشی است، شامل این تغییر قیمتی خواهند شد.

لوفت هانزا اعلام کرده که این هزینه اضافی را برای پوشش بخشی از افزایش مداوم هزینه‌های اضافی به دلیل نیازهای نظارتی محیطی در نظر گرفته است.

مقررات جدید اتحادیه اروپا حاکی از آن است که تأمین کنندگان سوخت فرودگاه‌های اتحادیه اروپا تا سال 2025 باید قانون SAF را برای 2 درصد از سوخت تامینی فرودگاه‌های این اتحادیه تضمین کنند؛ این تضمین تا سال 2030 باید برای 6 درصد سوخت هواپیمایی‌ها و تا سال 2050 برای 70 درصد سوخت تامینی، صورت گیرد.

با این حال ، کارشناسان هشدار داده‌اند که اقدامات با هدف ایجاد آلاینده کمتر پرواز می‌تواند منجر به هزینه‌های بالاتر تحمیلی به مشتریان شود.

منبع: RT

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array