به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یک بازی ساده بلاکچین پشت جهش گسترده تراکنش‌های روزانه در شبکه Sui بوده است، به طوری که داده‌ها نشان می‌دهد که فعالیت شبکه از سولانا نیز پیشی گرفته است.

مانند بازی پازل مبتنی بر مرورگر ویروسی 2048، سوئی یک بازی خانه‌سازی و بلوک دارد که در آن بازیکنان از کلیدهای جهت‌نمای خود برای جابه‌جایی و ترکیب کاشی‌ها تا رسیدن استفاده می‌کنند و اسم این بازی 8192 است. این بازی برای اولین بار در اکتبر 2022 (مهر 1401) راه‌اندازی شد.

طبق یک پست وبلاگی در 10 جولای (19 تیر) از بنیاد Sui، هر نمونه از بازی یک شی جدید، شبیه به مینت یک NFT، مینت می‌کند، و هر حرکت در بازی به عنوان یک تراکنش ثبت می‌شود و بنابراین نیاز به پرداخت هزینه گس دارد.

این بازی توسط ارائه دهنده کیف پول سوئی اثوس ولت (Sui Ethos Wallet) به عنوان اولین بازی کاملاً زنجیره‌ای Sui ساخته شد. این بازی منبع باز است و به عنوان نمونه‌ای از نحوه تکامل برنامه‌ها در بلاکچین Sui در نظر گرفته شده است.

معاملات روزانه به 20 میلیون رسید

یک پست اخیر در توییتر از ارائه دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای آرتمیس (Artemis) نشان می‌دهد که این بازی به شبکه Sui کمک کرده است تا در تراکنش‌های روزانه از سولانا پیشی بگیرد.

Sui

داده‌های آرتمیس نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های شبکه سوئی اخیراً از 20 میلیون فراتر رفته است، که از 16 میلیون تراکنش روزانه سولانا فراتر رفته است، اگرچه اذعان کرد که از روش متفاوتی برای محاسبه تراکنش‌های روزانه برای شبکه سوئی استفاده کرده است.

این مورد به این دلیل است که آرتمیس هنگام مقایسه با اتریوم و سایر زنجیره‌ها، بلوک‌های تراکنش را به جای تراکنش‌ها برای Sui شمارش می‌کند.

در همین حال، ابتکاری به نام بولشارک کوئستس (Bullshark Quests) توسط میستن لبز (Mysten Labs) نیز به عنوان یک حرکت محرک در Sui دیده شده است. طبق گفته میستن لبز، دارندگان بولشارک در چند هفته آینده می‌توانند بر اساس تعاملشان با بازی‌های Sui مختلف مانند Sui 8192 برای دریافت جوایز رقابت کنند.

بازیکنان می‌توانند با رقابت با سایر بازیکنان و انجام وظایف و فعالیت‌ها، با 5 میلیون توکن به عنوان پاداش از سوی بنیاد Sui، جوایزی در توکن‌های SUI کسب کنند.

تازه متوجه شدیم که افزایش قابل توجه تراکنش‌های SUI به دلیل یک بازی به نام 8192 است که توسط اثوس ولت XYZ ساخته شده است.

پدی د پایرت (@StPaddyPirate) 10 جولای 2023

Sui یک بلاکچین لایه 1 است که در می 2023 (اردیبهشت 1402) راه اندازی گردید و در آن زمان به عنوان “قاتل سولانا” معرفی شد.

قیمت SUI در زمان نگارش این مقاله 0.5 درصد کاهش یافته و به 0.678 دلار رسیده است.

کوین تلگراف برای دریافت اطلاعات تراکنش روزانه با سولانا تماس گرفت اما پاسخ فوری دریافت نکرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array