به گزارش ایران دکونومی، از دیروز در سامانه یکپارچه فروش، تصاویر شش خودروی وارداتی و مشخصات فنی و دفترچه راهنمای این خودروها بر روی این سامانه بارگذاری شده است.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه فعال و بازگشایی می‌شود و این مرحله مختص متقاضیانی است که در مرحله اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی در اسفند ماه سال گذشته مشارکت داشته و اولویت آن‌ها مشخص شده است.

و انتخاب خودرو صرفاً برای متقاضیان دارای اولویت است و ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد.

برندگان طرح خودروهای وارداتی می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به نشانی Saleauto.ir اقدام به ثبت‌نام برای خودروهای مذکور کنند. در حالی که از ساعات گذشته، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی باز شده؛ اما طبق گزارش مشتریان، امکان ثبت خودرو وجود ندارد.

مهدی تقدسی- مدیر سامانه یکپارچه گفت: نوع خودروها و مشخصات فنی آن‌ها برای اطلاع مشتریان مشخص شده، اما زمان آغاز ثبت‌نام هنوز قطعی نبوده و مشخص نیست. و گفت: پیش از آغاز زمان ثبت‌نام، زمان آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شش مدل خودرو توسط شرکت شش شرکت واردکننده در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان عرضه شده است؛ بدین ترتیب مشتریان می‌توانند یکی از خودروهای چانگان CS۵۵ (سایپا)، زوتی DL۵ (پارس‌خودرو)، هیوندای النترا (کرمان‌موتور)، کیا سلتوس (کوشاخودرو)، تویوتا کرولا (معین‌خودرو) و فولکس واگن جتا VS۷ (ماموت‌خودرو) را انتخاب کنند.

طبق شنیده‌ها، خودروی کیا سونت شرکت کوشا خودرو نیز تا ساعاتی دیگر روی سامانه بارگذاری خواهد شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array