به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی بزرگ بایننس در شرف ارائه پروژه یک آلتکوین جدید در حوزه گیمینگ است. این صرافی در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که قصد دارد توکن Fusionist (ACE) را به پلتفرم لانچ‌ پول (Launchpool) خود اضافه کند که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای استیک دارایی خود در این پلتفرم، کوین جدید دریافت کنند. این چهلمین پروژه اضافه شده به لانچ‌ پول بایننس خواهد بود.

توکن بومی Endurance با حروف اختصاری ACE شناخته می‌شود و Endurance یک بازی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین اجتماعی است که بازی Fusionist از آن به عنوان شبکه اصلی خود استفاده خواهد کرد.

بایننس می‌گوید که انتظار دارد سرویس استیکینگ ACE از روز چهارشنبه آغاز به کار کرده و معاملات آزاد این آلتکوین از روز 18 دسامبر (27 آذر) در دسترس کاربران قرار بگیرد.

آلتکوین ACE

قرار است بعد از راه‌اندازی سرویس معاملات این آلتکوین، یک برچسب seed به ACE متصل شود. توکن‌هایی که دارای برچسب seed هستند، کاربران را ملزم می‌کنند که هر 90 روز یک بار آزمون‌هایی را بگذرانند تا اطمینان حاصل شود که قبل از هرگونه معامله، به اندازه کافی از ریسک کار با این نوع دارایی‌ها آگاهی دارند. در اطلاعیه بایننس آمده است:

«کاربران می‌توانند رمزارزهای BNB و FDUSD خود را در استخرهای جداگانه استیک کنند تا توکن‌های ACE را طی پنج روز به دست آورند. سرویس فارمینگ این ارز از روز 13 دسامبر آغاز به کار خواهد کرد. به علاوه، بایننس به طور آزمایشی توکن ACE را لیست کرده و سرویس ترید آن در قالب جفت‌های معاملاتی ACE/BTC، ACE/USDT، ACE/BNB، ACE/FDUSD، و ACE/TRY با برچسب Seed راه‌اندازی خواهد شد.»

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: thebittimes

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array