به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از اعلام ابتکار اشتراک درآمد تبلیغاتی X (توئیتر سابق)، صرافی رمزارزی کراکن امکان پذیرش پرداخت‌ها به بیت کوین را پیشنهاد کرد.

جامعه X به این توییت پاسخ مثبت داد و این پیشنهاد را به عنوان یک ایده ستایش کرد. وی‌جی کریپتو گرایر (VJ Crypto Guerreier) گفت باور نکردنی است اگر ایلان ماسک، مدیر عامل X، بتواند با دوج کوین برای پرداخت شروع کند. با این حال، ixela.lens، یکی دیگر از کاربران این پلتفرم، پاسخ داد و اظهار داشت که در حال حاضر، ممکن است دریافت پرداخت‌ها در وب مانی (Web Money) واقع بینانه‌تر باشد.

پس از انتظار مشتاقانه، X سرانجام برنامه اشتراک درآمد تبلیغات خود را برای سازندگان واجد شرایط در سراسر جهان معرفی کرد. این مورد ابتکار به سازندگان این امکان را می‌دهد که بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات نمایش داده شده در پاسخ به محتوای خود را در پلتفرم X دریافت کنند. به گفته توسعه دهندگان، این حرکت گام مهمی در تعهد X به حمایت از افراد در کسب درآمد مستقیم در پلتفرم جدید تغییر نام تجاری است.

اشتراک درآمد تبلیغات اکنون برای سازندگان واجد شرایط در سراسر جهان فعال است.
پرداخت‌هایی را از درون کسب درآمد تنظیم کنید تا بابت ایجاد پست، پول دریافت کنید.
ما می‌خواهیم X بهترین مکان در اینترنت برای کسب درآمد به عنوان یک خالق باشد و این اولین قدم ما برای پاداش دادن به شما است…

— ایکس (@X) 28 جولای 2023

درآمد

سازندگان با حداقل 15 میلیون بازدید در سه ماه گذشته، با حداقل 500 دنبال کننده و اشتراک تأیید تیک آبی، واجد شرایط پرداخت خواهند بود. در همین حال، X شرکت فناوری مالی استرایپ (Stripe) را به عنوان پردازشگر پرداخت خود برای پرداخت‌ها اعلام کرده است.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، استرایپ یک سرویس بومی فیات به کریپتو را با هدف بهبود فرآیند خرید کریپتو برای مشتریان در ایالات متحده راه اندازی کرد. اگر پلتفرم ماسک پرداخت‌های رمزارزی را معرفی کند، سرویس روی رمپ می‌تواند سودمند باشد. با این حال، هیچ نشانه یا برنامه‌ای از سوی توسعه‌دهندگان X در مورد اجرای پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال وجود ندارد.

پشتیبانی پرداخت ارزهای دیجیتال از آوریل 2022 (فروردین 1401)، زمانی که استرایپ پرداخت‌های رمزارزی را برای سازندگان توییتر معرفی کرد، در دسترس بوده است. امکان راه‌اندازی پرداخت‌های کریپتو در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مدتی است که موضوع مورد بحث بوده است؛ با گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه دوج کوین و بیت کوین می‌توانند از جمله کوین‌های اولیه پشتیبانی شده توسط X باشند.

در حقیقت، پشتیبانی پرداخت‌های رمزارزی از آوریل 2022 در دسترس بوده است؛ زمانی که استرایپ پشتیبانی از پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را به سازندگان توییتر اضافه کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array