به گزارش ایران دکونومی، شرکت اسنپ برای آسان سازی تردد شهری افراد دارای معلولیت، آپشن جدیدی را در اپلیکیشن خود برای این افراد فراهم کرده است که با کلیک کردن بر روی پروفایل خود می‌توانند در قسمت تنظیمات سفر، گزینه معلولیت را انتخاب کنند و خدمات لازم را دریافت کنند.

درآمدی بر” طرح با هم حرکت کنیم “

شرکت اسنپ در طرحی به نام «با شما در حرکتیم» از ۱۲ آذرماه تا پایان امسال تخفیفی برای افراد دارای کارت معلولیت بهزیستی ساکن تهران در نظر گرفت و تاکنون حدود ۳۰هزار بار از این کد تخفیف ویژه افراد دارای معلولیت استفاده شده است.

تمام مخارج مسئولیت اجتماعی اسنپ از جمله این فعالیت از منابع مالی شرکت اسنپ پرداخت می شود و راننده هیچ هزینه ای را متقبل نخواهد شد. اسنپ اعلام کرده است که این تفاهم نامه در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت است که هیچ امتیازی برای این ویژگی (کد تخفیف) از هیچ ارگان و سازمانی دریافت نکرده است.

این تخفیف از طریق یک کد اختصاصی روی شماره تلفن افراد دارای معلولیت قابل استفاده است. افراد دارای معلولیت در هر سفر باید این کد را در بخش «کدسفر» داخل اپلیکیشن اسنپ وارد کنند تا ۲۰ درصد از هزینه سفر آنها (تا سقف ۶ هزار تومان) کم شود.

اسنپ همچنین پیش از این تسهیلات ویژه‌ای را برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته بود که معافیت از پرداخت کمیسیون از آن جمله است.

اضافه‌شدن امکان درج معلولیت در اپلیکیشن اسنپ که پیش از این توسط تپسی هم ثبت آن در اپلیکیشن ممکن شده بود، امکان برقراری ارتباط مؤثرتر و دریافت خدمات مناسب با شرایط افراد را ساده‌سازی خواهد کرد.

نگاهی بر پروژه‌های مسئولیت اجتماعی اسنپ

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array