به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، تیموتی مساد (Timothy Massad)، در مصاحبه با CNBC بر اهمیت توجه دولت به اکوسیستم استیبل کوین تاکید کرد.

در 24 جولای (2 مرداد)، مساد به مصاحبه‌گر CNBC گفت که استیبل کوین‌ها را پلی بین دنیای رمزارز و دنیای واقعی می‌داند و دولت‌ها نباید آن‌ها را به‌عنوان مدی ببینند که قرار است ناپدید شوند.

رئیس سابق گفت که نگران است که تنظیم کننده‌ها به درستی به خطرات استیبل کوین رسیدگی نمی‌کنند. در عوض، آنها به دلیل این که کار نمی‌کنند، از گفتگو دور نگه داشته می‌شوند.

“من با بسیاری از افراد در دولت همدردی می‌کنم که می‌گویند ما در مورد استفاده اینجا قانع نشده‌ایم. ما واقعاً نمی‌دانیم که ارزش آن در دنیای واقعی چقدر است، اما گاهی اوقات برای کشف آن زمان نیاز است.”

مساد یک مدافع صریح برای مقررات ارزهای دیجیتال و همکاری منسجم‌تر بین CFTC و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد دارایی‌های دیجیتال بوده است.

در 24 جولای، دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده (GAO) – یک آژانس نظارتی ملی کنگره – گزارشی در مورد استفاده از بلاکچین در امور مالی منتشر کرد که بازتابی از احساسات همکاری بین سازمانی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال است.

در همان مصاحبه CNBC، او تاکید کرد که استیبل کوین‌ها می‌توانند پتانسیل ایجاد مکانیسم‌های پرداخت سریع‌تر را در ایالات متحده داشته باشند و اگر ایالات متحده یک استیبل کوین توسعه دهد، می‌تواند کشورهای دیگر را نیز به انجام همین کار سوق دهد.

«من فکر می‌کنم رقابت از سوی استیبل کوین‌ها می‌تواند مفید باشد، اگر خطرات را بررسی کنیم، و آنها قابل توجه هستند.»

علاوه بر سیستم‌های پرداخت سریع‌تر، او استدلال کرد که استیبل کوین‌ها در حال حاضر باعث می‌شوند بانک‌ها سیستم‌عامل‌های فعلی خود و نحوه بهبود آنها را در نظر بگیرند.

مساد قبلاً از ایالات متحده به دلیل عدم ایجاد سریع ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) انتقاد کرده بود.

این اظهارات در حالی بیان می‌شوند که تنظیم‌کننده‌ها در ایالات متحده همچنان به بررسی مقررات مربوط به صنعت کریپتو می‌پردازند، که شامل صورت‌حساب‌های متعددی است که بر انتشار و استفاده استیبل کوین تأثیر می‌گذارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array