به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت رمزارزی پکسوس (Paxos) پیش تاییدیه رگولاتور ابوظبی برای صدور استیبل کوین و انجام خدمات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال در این منطقه را به دست آورده است.

پکسوس (Paxos) در اطلاعیه روز 29 نوامبر (8 آذر) خود گفت که سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی در بازار جهانی ابوظبی مجوز اولیه را برای این شرکت صادر کرده است تا استیبل کوین‌های دارای پشتوانه دلار ایالات متحده را در این منطقه چاپ و «خدمات کارگزاری و نگهداری ارزهای رمزپایه» را در این کشور ارائه کند. صدور این مجوز در امارت به دنبال اقدامات مشابهی صورت گرفته است که اخیراً توسط رگولاتورها در سنگاپور شاهد بودیم. در پی این اقدامات، پکسوس اعلام کرد دفتر محلی آن یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا در سنگاپور راه‌اندازی خواهد کرد.

استیبل کوین دلاری پاکسوس

گسترش خدمات مرتبط با استیبل کوین‌ها در آسیا

والتر هسرت (Walter Hessert)، رئیس بخش استراتژی پکسوس گفت: «دریافت تاییدیه اول از سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی در بازار جهانی ابوظبی پس از موفقیت ما در کسب مجوز از سوی مقامات پولی سنگاپور، تعهد ما را برای پیگیری رشد بین‌المللی از طریق چارچوب‌های تنظیم‌شده محکم‌تر کرده است ». «پکسوس برای این رویکرد خود جایگاهی منحصر به فرد در این صنعت دارد و ما به افزایش روزافزون مجوزهای نظارتی خود برای ارائه خدمات به شرکت‌های جهانی به عنوان یک شریک قابل اعتماد و نوآور ادامه خواهیم داد.»

به گفته پکسوس، این شرکت پس از دریافت مجوز کامل، به گسترش استفاده از استیبل کوین‌های خود ادامه خواهد داد. این شرکت شفافیت در مورد ذخایر استیبل کوین خود را “پایدار، ایمن و قابل اعتماد” خواند. گفتنی است که شرکت پردازش پرداخت پی پال استیبل کوین PYUSD خود را توسط این شرکت در ماه آگوست روانه بازار کرد.

لازم به یادآوری است که روز 1 نوامبر (10 آبان)، بازار جهانی ابوظبی مقررات جامعی را در رابطه با فناوری دفتر کل توزیع شده معرفی کرد. این منطقه از سال 2018 مشغول تهیه و تنظیم مقررات شفاف در حوزه ارزهای دیجیتال است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array