به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مدیر بخش امنیت برند و کیفیت تبلیغات کمپانی توییتر، اِی.جی. براون تصمیم به ترک شغل خود در این شبکه اجتماعی گرفته است. بر اساس اطلاعات کسب شده از یک منبع آگاه، این دومین مدیری است که در عرض چند روز از کار خود در این کمپانی استعفا می‌دهد.

این استعفاهای اخیر چالش‌های پیش‌روی مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو را تشدید می‌کنند؛ آن هم در حالی‌که یاکارینو هنوز سمت خود را تحویل نگرفته است!

در روز پنجشنبه هفته گذشته، الا ایروین اعلام کرد که از شغل خود به‌عنوان نائب‌رئیس بخش ایمنی محصولات این پلتفرم استعفا داده است. مسئولیت او نظارت بر تعدیل محتواهای منتشر شده و همچنین پاسخگویی به سؤالات کاربران درباره اکانت‌های تعلیق شده بود.

شغل براون نظارت بر جلوگیری از نمایش تبلیغات در کنار محتواهای نامناسب بوده است.

به‌نظر می‌رسد که کارمندان توییتر، خصوصاً در بخش امنیت دچار تزلزل و ناامنی شغلی شده‌اند.

استعفا

استعفای کارکنان و هرج و مرج در توییتر

از زمانی که مالک کمپانی تسلا، ایلان ماسک، کمپانی توییتر را در اکتبر سال گذشته تصاحب کرد، این پلتفرم در حفظ و نگهداری رابطه همکاری مناسب و دوستانه با آژانس‌های تبلیغاتی با مشکلاتی جدی مواجه شده است.
این آژانس‌ها نگران نحوه مدیریت و نمایش آگهی‌های تبلیغاتی خود بودند، زیرا ایلان ماسک در مدت مدیرعاملی خود هزاران نفر از کارمندان این پلتفرم، خصوصاً در بخش تبلیغات، را تعدیل نیرو کرده بود.

استخدام یاکارینو توسط ماسک، که در گذشته رئیس بخش تبلیغات در کمپانی رسانه‌ای NBCUniversal با سابقه کاری درخشان بوده است، نشانه‌ای نویدبخش برای آژانس‌های تبلیغاتی بود.
استخدام یاکارینو به آژانس‌های تبلیغاتی این پیام را القا کرد که همکاری دوطرفه و نمایش تبلیغات هنوز هم برای این پلتفرم اولویت و اهمیت بسیاری دارد و منبع اصلی کسب درآمد محسوب می‌شود. حتی با وجود اینکه توییتر در تلاش است از طریق اشتراک توییتر بلو نیز درآمد کسب کند.

با این حال، گروه تبلیغاتی GroupM، بزرگترین آژانس تبلیغاتی جهان، اخیراً به مشتریان خود اعلام کرده که دیگر توییتر را پلتفرمی “خطرناک” به حساب نمی‌آورد. این گروه بیان کرده است که به دلیل انتصاب لیندا یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید این پلتفرم، به آینده توییتر “بسیار خوش‌بین” است.
این آژانس تبلیغاتی عظیم سال گذشته توییتر را محلی “خطرناک و دارای ریسک زیاد” برای تبلیغات توصیف کرده بود.

درحال حاضر نه کمپانی توییتر و نه اِی.جی. براون درباره دلیل استعفا اظهارنظر نکرده‌اند.

اما به‌نظر می‌رسد که با آغاز کار یاکارینو، موارد بسیار زیادی هستند که به علت مدیریت ناشایست ایلان ماسک نیاز به رسیدگی و بازسازی دارند.

مترجم: مائده هاشمی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: reuters

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array