به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، استارتاپ Humane که ابتدا با عرضه گجت پوشیدنی Ai Pin در پی انقلابی در این صنعت و ارائه جایگزینی برای گوشی‌های هوشمند بود، در اطلاعیه‌ای به همه کاربران خود درباره خطر آتش‌سوزی کیس شارژ این گجت هشدار داده است.

این شرکت به کلیه دارندگان این گجت گفت پس از دریافت گزارشاتی درباره مشکلات شارژ Ai Pin که همین چند ماه پیش روانه بازار شد، روند تحقیقات خود را آغاز کرده و اکنون به وجود یک مشکل کیفی در باتری داخل کیس پی برده است.

هشدار Humane به کاربران گجت Ai Pin

استارتاپ Humane  از زمان معرفی این گجت در ماه آوریل، به دلیل رابط کاربری پیچیده و نبود چند ویژگی خاص، با انتقادات زیادی روبرو شد. کیس شارژ این گجت پوشیدنی عملکردی مشابه با کیس AirPods دارد و همراه با Ai Pin با قیمت پایه 699 دلار به فروش می‌رسد. قیمت خود این دستگاه به تنهایی نیز در حدود 149 دلار بود که وضعیت آن در وب‌سایت Humane اکنون به «ناموجود» تغییر کرده است.

گجت پوشیدنی Ai Pin

این شرکت در بیانیه‌ روز چهارشنبه خود که در وب‌سایت این شرکت منتشر شد، گفت:

«تحقیقات ما حاکی از آن است که کیس شارژ دستگاه، نتوانسته است استانداردهای کیفیتی مورد نظر ما را برآورده ‌کند و احتمال آتش‌سوزی در برخی از آنها زیاد است. تا پیدا کردن یک تأمین‌کننده جدید برای جلوگیری از بروز مشکلات مشابه و حفظ استانداردهای بالای کیفیی محصول، استفاده از آن را متوقف کنید.»

به گفته این شرکت، کاربران می‌توانند دستگاه خود را همچنان با داک شارژ خانگی موجود در بسته‌بندی محصول شارژ کنند. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت برنامه‌ای برای جایگزین کردن کیس‌های شارژ Ai Pin در آینده دارد یا خیر. تنها راهکار این شرکت برای جبران خسارت مشتریان، اعطای دو ماه اشتراک رایگان برای کاربران است!

لازم به ذکر است که AI Pin یک محصول مکعبی نسبتا کوچک است که بطور مغناطیسی به لباس چسبیده و به عنوان یک جایگزین پوشیدنی برای گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array