به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، هفته گذشته پیام‌رسان واتساپ اعلام کرده بود که از این پس امکان ارسال تصاویر با کیفیت بالای HD را برای کاربران خود ممکن کرده است.

با استفاده از این قابلیت، کیفیت تصاویر ارسال شده کاربران در هنگام ارسال برای مخاطبین دیگر کاهش نمی‌یابد.
واتساپ در همان زمان اعلام کرده بود که امکان پشتیبانی از ارسال ویدیوهای با کیفیت HD نیز به‌زودی به این پلتفرم افزوده خواهد شد.

براساس اخبار جدید، از امروز رسماً قابلیت ارسال ویدیوها با کیفیت HD در دسترس کاربران اپلیکیشن اندروید و iOS واتساپ قرار گرفته است.

درست مانند قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت HD، قابلیت ارسال ویدیوها نیز ارسال ویدیو با کیفیت بالا را در این پیام‌رسان برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند.
در گذشته براساس محدودیت رزولوشن واتساپ، کیفیت ویدیوهای با کیفیت کاربران هنگام ارسال به دیگر مخاطبین به کیفیت 480p کاهش می‌یافت. اما از این پس، کاربران قادرند ویدیوهای خود را نه‌تنها با کیفیت HD بلکه با رزولوشن 720p نیز ارسال کنند.

واتساپ

ارسال ویدیوهای HD در واتساپ

پروسه فعال‌سازی و انتخاب تنظیمات کیفیت مدنظر برای ارسال ویدیو درست مانند ارسال تصاویر HD می‌باشد.

بعد از انتخاب کردن ویدیو دلخواه برای ارسال به دیگران، با انتخاب گزینه HD در بالای صفحه، پنجره‌‌ای باز می‌شود که به کاربران دو گزینه ارائه می‌دهد: ارسال با کیفیت استاندارد – ارسال با کیفیت HD.
پس از انتخاب کیفیت مدنظر، فایل ویدیویی با کیفیت بالا برای مخاطبین ارسال خواهد شد.

درست مانند گذشته، ویدیوها و تصاویر به‌اشتراک‌گذاشته شده در پلتفرم واتساپ به‌وسیله قابلیت رمزگذاری سرتاسری محافظت خواهند شد.

فرد گیرنده، در هنگام دریافت فایل ویدیویی ارسالی، با مشاهده نشان کوچک HD بر روی آن از کیفیت ویدیو آگاه خواهد شد.
این علامت به کاربران اجازه می‌دهد تا براساس دسترسی به اینترنت پرسرعت/کم‌سرعت و یا میزان حافظه در دسترس در گوشی هوشمند خود، برای لود کردن و مشاهده فایل ویدیویی تصمیم بگیرند.

به گفته واتساپ قابلیت ارسال ویدیوها با کیفیت HD به مرور در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array