به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی هندی تجارت الکترونیک Flipkart قصد دارد به امید افزایش نرخ فروش، به مشتریان خود خدمات مالی جدیدی ارائه دهد.

غول صنعت تجارت الکترونیک در هند، کمپانی Flipkart با وجود اینکه رقیب دیرینه‌اش، آمازون، تصمیم به کاهش فعالیت در این کشور گرفته، تصمیم دارد تا با ارائه خدمات خرید قسطی به مشتریان، سودآوری خود در بخش فروش را تقویت کند.

این کمپانی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت مالک آن است و در واقع در شهر بنگلور می‌باشد، با همکاری بانک Axis Bank، اعتبار مشتریان خود را به 500 هزار روپیه هندی (معادل 6100 دلار) افزایش خواهد داد.

Flipkart

شرایط وام Flipkart

این تسهیلات وام و خرید اعتباری نیازمند هیچ‌گونه مدارکی برای احرازهویت بیشتر نمی‌باشد و در کمترین زمان ممکن یعنی 30 ثانیه مورد تأیید قرار خواهد گرفت. کاربران و مشتریان می‌توانند با بهره‌گیری از این خدمات، تجربه خرید خود را بدون نگرانی بهبود بخشند.

با عرضه این خدمات جدید به مشتریان، کمپانی Flipkart گام دیگری در توسعه خدمات مالی خود برداشته است. این خدمات پیش از این شامل “الان بخر، بعداً پرداخت کن” (مشابه خرید اعتباری سرویس اسنپ‌پی در ایران) و کارت بانکی اعتباری ویژه بوده است.

کمپانی Flipkat به این نتیجه رسیده که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی در کشور هند، با ارائه خدمات مالی وام به مشتریان خود، بار سنگینی را از دوش آنان برمی‌‌‌دارد. این اقدام باعث تقویت حس وفاداری و افزایش نرخ تراکنش‌های روزانه نیز خواهد شد.

منبع: Techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array