به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بایننس در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده است که فرایند ادغام پنکیک سوآپ (CAKE) در شبکه بلاکچین اتریوم و ادغام شبکه کایبر (KNC) در شبکه پالیگان (Polygon) به اتمام رسیده است. با اعلام این خبر، امکان واریز و برداشت برای توکن‌های پنکیک سوآپ (CAKE) و کایبر نتورک (KNC) به ترتیب در شبکه‌های اتریوم (ERC20) و پالیگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این ادغام مزایای قابل توجهی را برای کاربران این شبکه‌ها به همراه داشته باشد که از آن جمله می‌توان به افزایش نقدینگی و دسترسی بهتر اشاره کرد.

آدرس قراردادهای هوشمند برای توکن پنکیک سوآپ (CAKE) با استاندارد ERC20 و KNC  در شبکه پالیگان عبارتند از:

0x152649eA73beAb28c5b49B26eb48f7EAD6d4c898

0x1C954E8fe737F99f68Fa1CCda3e51ebDB291948C

بایننس با انجام این ادغام‌ها، بار دیگر تعهد خود به ارائه دسترسی کاربران به طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاکچین را به نمایش گذاشت.

لازم به ذکر است که کایبرسوآپ (KyberSwap) محصول شاخصی است که توسط شبکه کایبر (Kyber) طراحی شده است. این محصول که بر بستر شبکه بلاکچین اتریوم ساخته شده است، یک صرافی غیرمتمرکز مالتی‌چین (DEX) است که به کاربران اجازه می‌دهد در هر یک از 12 شبکه پشتیبانی شده آن از جمله اتریوم، پالیگان، بی‌ان‌بی (BNB)، آوالانچ و آپتیمیزم تراکنش‌های خود را انجام دهند.

ادغام کایبرسوآپ در بایننس

هدف اصلی کایبرسوآپ (KyberSwap) علاوه بر افزایش حداکثری پاداش‌ها برای تامین کنندگان نقدینگی با استخرهای بزرگ سرمایه، برطرف‌کردن چالش‌های نقدینگی روزانه عنوان شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coincu

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array