به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اکوسیستم ورلد کوین (Worldcoin) از ادغام این دارایی دیجیتال در پلتفرم‌های صاحب نامی مثل شاپی‌فای (Shopify)، مرکادو لیبر (Mercado Libre)، ماین‌کرافت (Minecraft)، ردیت و تلگرام با هدف گسترش دامنه فعالیت‌های آن خبر داده است.

در حال حاضر ورلد کوین فعالیت خود را در مکزیک و سنگاپور گسترش داده است. جاه‌طلبی این پلتفرم برای در دسترس قرار دادن Orbs در سرتاسر جهان، بخشی از یک استراتژی گسترده برای دستیابی به پذیرش در جریان اصلی است. این درحالی است که این ارز دیجیتال با چالش‌هایی مانند ممنوعیت در کنیا به بهانه نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی داده‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

پروتکل World ID 2.0 این پروژه اخیراً با هدف بهبود فرآیندهای تأیید آنلاین عرضه شد. تیاگو سادا (Tiago Sada)، مسئول Tools for Humanity، بر کارآیی این سیستم در تمایز قائل شدن میان ربات‌ها و انسان‌های تایید هویت شده برای پلتفرم‌های مذکور تاکید دارد. به گفته او این روشی ساده برای تسهیل روند یکپارچه‌سازی برای توسعه‌دهندگان بوده و ضمن آسان‌تر کردن فرایند شناسایی، ارسال هرزنامه‌ها را به‌حداقل می‌رساند.

در واقع، ورلد کوین از سه سطح احراز هویت متمایز “معمولی، استاندارد و بالا” برخوردار است و دامنه کار آن از ایجاد یک پروفایل ساده در برنامه Worldcoin تا اقدامات امنیتی قوی‌تر مثل اسکن عنبیه و تشخیص چهره متغیر است. به گفته سادا، کاربران می‌توانند ضمن منحصر به فرد بودن، ناشناس باقی بمانند. در حال حاضر، حدود 5 میلیون نفر شناسه هویت جهانی دارند که تقریباً 2.6 میلیون نفر آنها تحت اسکن عنبیه قرار گرفته‌اند.

واکنش قیمت ورلد کوین (WLD ) به خبر ورود آن به تلگرام

تاثیرات این مسیر رشد و موج جدید از ادغام این دارایی در پلتفرم‌های مختلف در قیمت توکن WLD منعکس شده است.

نمودار ورلد کوین

به بیان دقیق‌تر، قیمت توکن WLD طی چند ساعت بعد از انتشار این خبر افزایش قابل توجه 10 درصدی را شاهد بود و از 2.33 دلار به 2.58 دلار رسید. این توکن از اواسط سپتامبر تقریباً 150٪ افزایش یافته و به منطقه مقاومت بسیار مهمی در حدود 3 دلار نزدیک شده است. در حال حاضر، ورلد کوین با جهش 4.72 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 2 دلار و 69 سنت ترید می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  beincrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array