به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات کیف پول سولانا یعنی سول‌فلیر (Solflare)، از ادغام سرویس MetaMask Snaps در این کیف پول خبر داده است تا از این طریق به کاربران متامسک (MetaMask) اجازه دهد سبد دارایی سولانای (SOL) خود را مستقیماً از این کیف پول رمزارزی محبوب مدیریت کنند.

طبق اطلاعیه ارسال شده برای کوین تلگراف، ارائه‌دهنده کیف پول سولانا (SOL) قصد دارد با این ادغام جدید، موانع موجود سر راه ورود و استفاده از بلاکچین سولانا را کاهش ‌دهد. با استفاده از افزونه‌ای به نام MetaMask Snaps، این پلتفرم به کاربران متامسک (MetaMask) اجازه خواهد داد تا با برنامه‌های غیرمتمرکز مختلف (DApps) در اکوسیستم سولانا کار کنند.

به گفته فیلیپ دراگوسلاویچ (Filip Dragoslavic)، یکی از بنیانگذاران سول‌فلیر (Solflare)، زحمت نصب کیف پول‌های جدید، مانع از ورود بسیاری از کاربران بالقوه سولانا به این اکوسیستم شده است. این ادغام می‌تواند شرایط لازم برای معرفی بزرگترین پایگاه کاربری در Web3 را فراهم کند. دراگوسلاویچ افزود “کاربران فقط باید سولانا را امتحان کنند تا خودشان به ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن پی ببرند”.

این ویژگی از طریق همکاری با MetaMask Snaps امکان‌پذیر شده است که راهکاری برای گسترش عملکرد این کیف پول محبوب مبتنی بر Web3 است. کریستین مونتویا (Christian Montoya)، مدیر محصول MetaMask Snaps، در مورد این ادغام می‌گوید که همراه کردن کاربران متامسک (MetaMask) در برنامه‌های غیرمتمرکز سولانا گام بزرگی به سمت ارائه یک “تجربه کاربری یکپارچه‌تر” است.

MetaMask Snaps

فواید MetaMask Snaps برای کاربران سولانا

سرویس MetaMask Snaps طراحی شده است تا به کاربران اجازه دهد با انواع شبکه‌های مختلف بلاکچین تعامل برقرار کنند. سایمون موریس (Simon Morris)، رئیس استراتژی کانسنسیس (ConsenSys)، در مصاحبه اخیر خود با کوین تلگراف در هفته بلاکچین کره، Snaps را به اپ‌استور اپل برای متامسک (MetaMask) تشبیه کرد که به توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکزی تحت عنوان «Snaps» را روانه بازار کنند.

به علاوه، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های SOL، Solana Program Library و توکن‌های غیرمثلی را از طریق کیف پول متامسک (MetaMask) خود مدیریت کنند. در این اطلاعیه تاکید شده است که کاربران فعلی MetaMask اجازه دارند کیف پول‌های خود در سراسر شبکه اتریوم و سایر زنجیره‌های ماشین مجازی اتریوم (EVM) را با بلاکچین سولانا ادغام کنند.

از آنجایی که زیرساخت سولانا متفاوت است، دسترسی به این اکوسیستم، به کیف پول‌های مخصوص سولانا مانند Solflare نیاز دارد. با این حال، با ویژگی جدید، کاربران می‌توانند تعاملات خود با این شبکه بلاکچین را از طریق متامسک (MetaMask) مدیریت کنند.

کاربران متامسک (MetaMask) برای ارتباط با سولانا، باید یا از وب سایت سول‌فلیر (Solflare) بازدید کنند یا کیف پول خود را به برنامه سولانا متصل نمایند. پس از سپری کردن فرآیند نصب، کاربران می‌توانند دارایی‌های EVM خود را به شبکه سولانا متصل کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array