به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بانک رایپتو انکوریج (rypto bank Anchorage) دیجیتال اعلام کرده است که 75 کارمند یا تقریباً 20 درصد از نیروی کار خود را رها می‌کند و عدم قطعیت نظارتی در ایالات متحده را عاملی در تصمیم خود ذکر کرده است.

در بیانیه‌ای در 14 مارس (23 اسفند)، انکوریج اخراج‌ها را «یک تجدید نظر استراتژیک برای تمرکز بهتر منابع» عنوان کرد و به «چالش‌های کلان اقتصادی و نوسانات بازار کریپتو» به‌عنوان دیگر عوامل مؤثر در تغییر استراتژی اشاره کرد.

این شرکت گفت که شرایط بازار تقاضا برای محصول خود را افزایش داده است و دارایی‌های مشتری تحت قیمت “در بالاترین حد خود قرار دارند” اما افزود:

“این پویایی‌های اقتصاد کلان، بازار و نظارتی یکسان برای کسب‌وکار ما و صنعت کریپتو بادهای مخالف ایجاد می‌کنند.”

انکوریج – که اولین شرکت رمزارزی مستقر در ایالات متحده بود که در ژانویه 2021 (دی 1399) یک منشور بانک اعتماد ملی از دفتر کنترل ارز دریافت کرد – همچنان به چشم‌انداز دارایی‌های دیجیتال و توانایی آن برای ایجاد “راه حل‌های تنظیم شده برای دیجیتال” ابراز اطمینان کرد.

این اخراج‌ها در زمانی رخ می‌دهد که سیستم بانکی در ایالات متحده پس از آن که سه بانک منطقه‌ای تنها در یک هفته از کار افتاده‌اند، در وضعیت نابسامانی قرار دارد.

دیجیتال

بانک سیلیکون ولی، سیلورگیت و بانک سیگنچر از 8 مارس (17 اسفند) زیر و رو شده‌اند و شرکت بیمه سپرده فدرال را بر آن داشته تا گام فوق العاده‌ای را برای تضمین تمامی سپرده‌های مشتریان برای SVB و سیگنچر بردارد. آستانه استاندارد آن برای تضمین 250,000 دلار است.

“@federalreserve @USTreasury @FDICgov بیانیه‌ای در مورد اقدامات برای محافظت از اقتصاد ایالات متحده از طریق تقویت اعتماد عمومی به سیستم بانکی ما و اطمینان از ایمن ماندن پس انداز سپرده گذاران صادر کرد.”

مشخص نیست که آیا تحولات اخیر در مورد SVB، سیگنچر و سیلورگیت به تصمیم انکوریج برای کاهش کارکنان کمک کرده است یا خیر.

انکوریج بلافاصله به درخواست کوین تلگراف برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اخراج‌ها در صنعت کریپتو از ابتدای سال به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است، پس از کاهش نزدیک به 3000 پوزیشن توسط شرکت‌های رمزارز مانند صرافی‌های ارزهای دیجیتال کوین بیس و Crypto.com در ژانویه (دی) و به دنبال آن 570 اخراج در ماه فوریه (بهمن) کاهش یافت.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array