به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ماراتن دیجیتال (Marathon Digital)، ماینر بیت کوین، بیان کرده است که احضاریه دیگری از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در رابطه با مرکز داده 100 مگاواتی خود در هاردین (Hardin) و مونتانا (Montana) دریافت کرده است.

طبق گزارش سه ماهه ماراتن که در 10 می (20 اردیبهشت) ارسال شد، احضاریه در 10 آوریل (21 فروردین) دریافت کرد که در رابطه با سایر موارد، معاملات با اشخاص مرتبط را که در هنگام ایجاد تسهیلات در مونتانا رخ داده بود، دریافت کرد و افزود:

“ما درک می‌کنیم که SEC در حال بررسی این موضوع باشد که ممکن است نقض قانون اوراق بهادار فدرال وجود داشته باشد و در این راستا ما با SEC همکاری می‌کنیم.”

این احضاریه دومین احضاریه‌ای است که ماراتن در رابطه با این تسهیلات دریافت کرده است. همچنین یک مورد در اواخر سه ماهه سوم سال 2021 (1400) دریافت کرد که در آن SEC به شرکت دستور داد تعدادی از اسناد و مدارک مرتبط را ارائه کند.

همچنین یکی از سخنگوهای ماراتن از ارائه هر گونه نظر اضافی خودداری کرد.

در 9 می (19 اردیبهشت)، ماراتن اعلام کرد که با شرکت زیرساخت دارایی‌های دیجیتال زیرو تو (Zero Two) برای ایجاد یک مرکز استخراج بیت کوین در مقیاس بزرگ در ابوظبی (Abu Dhabi) شریک شده است.

این تاسیسات شامل دو ماینینگ با ظرفیت ترکیبی 250 مگاوات خواهد بود و ماراتن خاطرنشان کرد که در حالی که استخراج در ابوظبی به طور معمول غیرممکن است، راه حل سفارشی آن برای اطمینان از خنک ماندن دکل‌های استخراج کافی است.

این اعلامیه تنها دو ماه پس از آن اعلام شد که دولت بایدن (Biden) مالیات جدیدی را برای ماینرهای رمزارزی فعال در ایالات متحده پیشنهاد کرد که آنها را ملزم می‌سازد تا مالیاتی معادل 30 درصد از هزینه برق مصرفی در هنگام استخراج کریپتو بپردازند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array