به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم متاورسی سندباکس (Sandbox) روز سوم آگوست (12 مرداد) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که برای انجام سرویس استیکینگ خود، روند احراز هویت مشتری (KYC) را الزامی می‌کند. در این اطلاعیه آمده است که فقط کاربران تایید شده قادر به واریز توکن‌های بومی این شبکه یعنی سندباکس (SAND) و مطالبه پاداش استیکینگ خواهند بود.

این در حالی است که کاربران تایید نشده فقط گزینه برداشت را در اختیار خواهند داشت. داده‌های شرکت تحلیلی بلاکچین مساری (Messari) حاکی از آن است که در حال حاضر 123 میلیون واحد توکن SAND یا 6.7 درصد از عرضه در گردش این دارایی توسط کاربران استیک شده است. توسعه دهندگان سندباکس می‌گویند:

«به منظور افزایش امنیت و انطباق کاربر، ما روند احراز هویت را برای سرویس استیکینگ خود پیاده‌سازی کرده‌ایم. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که هویت اکانت‌های کاربران قبل از اینکه بتوانند در استیکینگ شرکت کنند یا درآمد خود را مطالبه کنند، تأیید می‌شود.»

استیکینگ سندباکس

دیدگاه رگولاتورها درباره سرویس استیکینگ سندباکس

پیش از این کوین تلگراف گزارش داده بود که توکن SAND یکی از 68 ارز رمزپایه‌ای است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در آخرین شکایت خود علیه بایننس و کوین بیس به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته است. بد نیست بدانید توکن‌های سندباکس (SAND) در سال 2012 توسط شرکت بازی‌ساز Pixowl در سانفرانسیسکو بر بستر بلاکچین اتریوم لانچ شد. در سال 2018، شرکت Animoca Brands مستقر در هنگ کنگ، کمپانی Pixowl را از طریق شرکت تابعه خود یعنی TSB Gaming خریداری کرد و قصد داشت یک متاورس سه بعدی با استفاده از فناوری بلاکچین بسازد.

به تازگی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با استناد به روند عرضه اولیه در صرافی و فروش خصوصی انجام شده توسط توسعه‌دهندگان در طول این سال‌ها، ادعا کرده است:

“اطلاعاتی که TSB به طور عمومی منتشر کرده است، دارندگان توکن SAND، از جمله کسانی که این دارایی را از ماه می 2022 خریداری کرده‌اند، را به طور منطقی متقاعد کرده است که SAND را به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند و انتظار دارند از تلاش‌های TSB برای رشد پروتکل سندباکس به سود برسند و این امر به‌نوبه‌خود تقاضا و ارزش SAND را بالا می‌برد.”

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array