به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مایکروسافت گفته است قابلیت جدیدی را با نام Phone Link بررسی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی هوشمند خود را به کامپیوتر وصل کنند. ظاهراً سه ویژگی جدید Phone Link یعنی مشاهده‌ اطلاعات گوشی در منوی استارت، دسترسی به پیام‌ها، تماس‌ها و عکس‌های گوشی از منوی استارت و تکمیل کارهایی که روی گوشی در حال انجام بود، در حال حاضر در کانال بتا در دسترسی کاربران اینسایدر ویندوز (Windows Insiders) قرار دارد.

گفتنی است که برای دسترسی به این ویژگی کاربران اینسایدر باید نسخه  ۲۲۶۳۵٫۳۷۹۰ یا جدیدتر ویندوز ۱۱ به‌علاوه نسخه ۱٫۲۴۰۵۲٫۰ یا جدیدتر از اپلیکیشن Phone Link را دراختیار داشته باشند.

اتصال یکپارچه گوشی و کامیپوتر با ابزار جدید مایکروسافت

مایکروسافت در توضیح ویژگی‌های جدید Phone Link به سه امتیاز اصلی اشاره کرده است:

اتصال راحت و بدون دردسر به شما اجازه می‌دهد به راحتی وضعیت باتری و اتصال گوشی خود را مستقیماً از منوی استارت ویندوز ۱۱ مشاهده کنید؛ با کمک ارتباطات یکپارچه این برنامه، می‌توانید به‌طور مستقیم ازطریق منوی استارت کامپیوتر خود به عکس‌ها، پیام‌ها و حتی تماس‌های گوشی هوشمندتان دسترسی پیدا کنید؛ به‌علاوه، با اتصال گوشی به ویندوز 11 می‌توانید به سادگی کارهایی که روی گوشی مشغول انجام بودید را ازطریق منوی استارت کامپیوتر ادامه دهید و تجربه‌ای یکپارچه و مستمر داشته باشید.

Phone Link مایکروسافت

مایکروسافت اشاره کرده است که فهرست دقیق ویژگی‌های جدید Phone Link  بسته به سیستم عامل گوشی شما (اندروید یا iOS) و حتی در گوشی‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. ولی در کل این ویژگی‌ها با تکمیل قابلیت‌های قبلی Phone Link برای اتصال گوشی به کامپیوتر، به کاربر اجازه می‌دهد اطلاعات گوشی هوشمند خود را به‌طور مستقیم به منوی استارت انتقال دهد.

گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد علاوه‌بر ویژگی‌های جدید Phone Link در ویندوز ۱۱، این امکان را نیز برای کاربران فراهم کند که وقتی ازطریق File Explorer گوشی خود را به ویندوز وصل کرده‌اند به فایل‌های ذخیره‌شده روی گوشی دسترسی داشته باشند.

منبع: blogs.windows

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array