به گزارش ایران دکونومی، کندل معکوس قوی و سطوح کلیدی حرکت صعودی، به عنوان نشانه‌های صعودی طلا ظاهر شده‌اند زیرا روند قیمت و الگوی کندل استیک یک روند بالقوه به سوی اهداف بالاتر را نشان می‌دهند.

با جهش فلز گرانبها به بالای 1913 دیروز (9 تیر)، افزایش قیمت طلا تا سطح 1919.62 دلار ادامه یافت. دیروز، طلا یک الگوی چکشی دوجی بالقوه صعودی را به دنبال افزایش حمایت در اطراف متحرک نمایی 200 روزه ایجاد کرد. فلز گرانبها معاملات خود را با نوسان رو به بالا شروع کرد، زیرا طلا از بالاترین سطح عبور کرد و در بیشتر ساعات روز روند صعودی داشت.

طلا در پایان معاملات 9 تیر نزدیک به اوج بسته شد، و بدین ترتیب یک کندل سبز بلند تکمیل شد. نشانه‌های قدرت بیشتر برای تعیین اینکه آیا پایین‌ترین سطح 1893 دیروز پایین‌ترین نقطه اصلاح است یا خیر، کلیدی خواهد بود.

طلا

تفسیر روندی صعودی احتمالی طلا

چند سطح قیمتی وجود دارد که طلا در راه صعود با آنها مواجه است، با این حال بسته شدن روزانه بالاتر از بالاترین سطح شش روزه در 1937 بسیار مهم خواهد بود؛ چرا که در این سطح قیمت فلز زرد بالاتر از متحرک نمایی ۱۰۰ روزه (EMA 100) خواهد بود. منطقه 100 روزه (EMA 100) به وضوح حمایت خود را در مسیر کاهش نشان داد، زیرا قیمت برای چندین هفته متوقف و در آنجا تثبیت شد. با توجه به تاریخچه و اهمیت میانگین متحرک بلندمدت مانند 100 روز، بسته شدن روزانه بالای این سطح نشانه بالقوه قابل توجهی از صعود خواهد بود.

 علاوه بر این، پس از جلسه دیروز ( 9تیر) طلا یک الگوی هفتگی جدید خواهد داشت. چرا که، هفته با الگوی هفتگی چکشی صعودی به پایان رسید. سیگنال برگشتی صعودی هفتگی پس از صعود به بالاتر از 1933 این هفته و به دنبال آن بسته شدن روزانه بالاتر از آن برای تایید قدرت آغاز می‌شود.

پس از بسته شدن روزانه بالاتر از بالاترین سطح این هفته، با افزایش قدرت صعودی و پس از آن حرکت به بالای 1937، طلا ابتدا به سمت فیبوناچی اصلاحی 38.2% در 1965 حرکت خواهد کرد. بالاترین سطح این ماه 1983 است که هدف بالاتری است. اگر طلا بتواند یک شکست صعودی بالاتر از بالاترین حد ماه ژوئن را ایجاد کند. با تلاش فلز گرانبها برای حرکت دوباره به بالاترین رکوردهای تاریخی در هفته‌ها و ماه‌های بعد، حرکت صعودی شتاب خواهد گرفت.

منبع: fxstreet

آخرین اخبار اقتصادی

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array