به گزارش ایران دکونومی، هیات گردشگری سوئد تصمیم گرفت تا مشخص کند که سوئد به هیچ عنوان سوئیس نیست. دست به دامن طنز شد و یک کمپین شوخی‌محور به راه انداخت.

در همین خصوص فیلمی منتشر شد تا به گردشگران نشان دهند که سوئد سوئیس نیست. نام این فیلم «به سوئد خوش‌آمدید نه سوئیس» نام دارد.

در این فیلم با الهام از شوخی و طنز تفاوت بین 2 کشور تعیین می‌شود.

مطالعه‌ای که توسط «ویزیت سوئد» در آمریکا انجام داده است نشان می دهد که نیمی از پاسخ‌دهندگان درباره این که آیا بین دو کشور تفاوت وجود دارد یا خیر؟ تردید دارند.

حتی گاهی رهبران جهانی نیز این اشتباه را مرتکب شده‌اند. برای نمونه جو بایدن در سخنرانی هنگام بحث در مورد درخواست سوئد برای پیوستن به ائتلاف نظامی، به اشتباه از سوئیس نام برد.

سوئیس: بزرگترین ذخایر طلای جهان را دارن | سوئد: یک قارچ طلایی معروف

گردشگری سوئد

سوئد از ذخایر «طلای جنگلی» برخوردار است. هر پاییز، سوئدی‌ها به دنبال قارچ چانترل می‌گردند، نوعی قارچ با درخشش طلایی و زرد رنگ. «در سوئد برای اجرای نمایش نیازی به الکتریسیته نیست.» این کشور از یک پدیده طبیعی منحصر به فرد برخوردار است؛ «شفق قطبی».

اگر به قدم زدن در سواحل شنی علاقه دارید، باید از سوئد دیدن کنید. سوئد دارای ۴۸ هزار کیلومتر خط ساحلی و مجمع‌الجزایر بکر و طبیعی است که به دریای بالتیک می‌رسند.

سوئد مکانی پر از صلح و آرامش است که در آن سکوتی ممتد در جریان بوده و همان سکوت به شما کمک می‌کند تا با طبیعت آرام بگیرید و با آن ارتباط برقرار کنید.

گردشگری سوئیس

اگر به بانک‌های تاریخی علاقه دارید، به سوئیس بروید. نکته دیگری که وبسایت «ویزیت سوئد» به آن اشاره کرده این است که در سوئیس می‌توانید از «نورپردازی چشمگیر اجرا شده به کمک نور LED لذت ببرید»

سوئیس یکی از بزرگترین ذخایر طلای جهان را دارد.

در سوئیس باید به صداهای جالبی از جمله زنگوله گاو و دِلِی دِلِی کردن‌ها گوش فرا دهید.

سوئدی‌ها امیدوارند با اجرای این کمپین طنز بتوانند مردم جهان را به تفاوت میان این دو کشور آگاه کنند.

منبع: یورونیوز

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array