به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی متا در تلاش است تا روزبه‌روز امکانات اپلیکیشن پیام‌رسان خود را ارتقاء دهد.
قابلیت جدید درنظر گرفته شده به کاربران واتساپ اجازه می‌دهد که پیام‌های دلخواه خود را در چت‌ها و گروه‌ها پین (سنجاق کردن به بالا) کنند.

کاربران با استفاده از این آپدیت جدید می‌توانند پیام مدنظر خود را به بالای هر چت و یا گروهی پین کرده و برای استفاده‌های آینده به‌راحتی به آن رجوع کنند. بدین‌ترتیب پیام‌های مهم‌تر همیشه در بالاترین نقطه صفحه باقی‌ خواهند ماند و در میان انبوه اطلاعات دیگر گم نخواهند شد.

واتساپ

پین کردن پیام‌ها در واتساپ با امکان زمان‌بندی

اما نکته‌ای که قابلیت پین کردن پیام‌ها در واتساپ را از دیگر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌کند، امکان زمان‌بندی آنهاست. با استفاده از این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند پیام مدنظر خود را برای مدت زمان معینی پین کنند. سه بازه زمانی برای پین کردن پیام‌ها در اختیار کاربران قرار داده شده است: 24 ساعت – 7 روز – 30 روز. این انعطاف‌پذیری به کاربران آزادی‌عمل می‌دهد که براساس نیاز خود پیام‌های مختلف را دسته‌بندی و پین کنند.

همچنین واتساپ قابلیت auto-unpin را نیز به کاربران ارائه داده است. به این معنی که کاربران می‌توانند هر زمان که مایلند (حتی قبل از پایان بازه زمانی درنظر گرفته‌شده برای پیام پین شده) پیام را از حالت پین خارج کنند.

معرفی قابلیت پین کردن پیام‌ها در واتساپ، به جهت همگام‌سازی با طرز فکر امروزی در قبال مکالمات است: مرتب و به‌روز بودن.
با نمایش همیشگی اطلاعات مهم و ارزشمند در مکانی خاص، واتساپ قصد دارد میزان دسترسی و قابلیت رؤیت پیام‌ها را در اپلیکیشن خود ارتقاء دهد.

درحال حاضر کمپانی متا درحال توسعه این آپدیت است و قصد دار به‌زودی آن را در دسترس کابران نسخه بتا قرار دهد.

این اپلیکیشن پیام‌رسان اخیراً از دو آپدیت جدید دیگر نیز رونمایی کرده بود: امکان ایجاد کانال و بی‌صدا کردن تماس شماره‌های ناشناس.

منبع: gizmochina

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array