به گزارش ایران دکونومی به نقل از زومیت، سگا برای ساخت بازی‌های جدید به عناوین قدیمی خود روی آورده است. این شرکت ژاپنی با ابتکاری جالب قصد دارد بازی‌های کلاسیک و محبوبش را بازسازی کند و این پروژه‌ها دردست توسعه قرار دارند.

ویدیو یوتیوب سگا نشان می‌دهد این شرکت در حال ساخت پنج بازی جدید براساس بازی‌های قدیمی خود است:

Crazy Taxi: ماجراجویی رانندگان با حداکثر سرعت که گیمرها باید در محیط شهر از ترافیک عبور کرده و مسافران را قبل‌ از پایان تایمر به مقصد برسانند.

jet-set-radio

Jet Set Radio: این فرانچایز، تجربه‌ی اسکیت‌سواری پرجنب‌وجوش در توکیو را دراختیار گیمرها قرار می‌دهد و فرهنگ خیابانی و و تیم‌های زیبا را درمعرض دید او قرار می‌دهد.

Shinobi

Shinobi: مجموعه‌ای که در آن باید با حملات ویژه، دشمنان را شکست داد و از ترکیب اکشن‌های جانبی و محیط‌های چالش‌‌برانگیز استفاده می‌کند.

Golden Axe

Golden Axe: مجموعه‌ای به سبک Hack and slash که تجربه‌ی مبارزات مختلف و جذاب را در دنیایی فانتزی پُر از جانوران، شمشیرها و جادو دراختیار گیمرها قرار می‌دهد.

Streets of Rage

Streets of Rage: این بازی جذاب که در ایران با نام شورش در شهر نیز شناخته می‌شود، عنوانی خاطره‌انگیز است و درگیری با مشت‌های سریع را با موسیقی جذاب در محیط شهری بی‌قانون ترکیب می‌کند.

شوجی اوتسومی، مدیرعامل سگا آمریکا می‌گوید سونیک طی سال‌های اخیر با دستیابی به مخاطبان جوان‌تر، مسیرهای جدیدی برای شرکتش ایجاد کرده است. با تکیه بر این موفقیت سگا اکنون سعی دارد به دوران طلایی خود برگردد و باید دید موفق خواهد شد یا خیر.

طبق اعلام سگا، نسخه‌های جدید و مدرن بازی‌های قدیمی این شرکت درحال توسعه هستند و سال آینده روانه‌ی بازار خواهند شد. شما با کدام بازی این شرکت ژاپنی خاطره دارید؟

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array