به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شبکه لایه دوم آپتیمیزم (Optimism) روز دوشنبه خبر سومین ایردراپ خود را منتشر نمود. طبق اعلام این شبکه بلاکچین، 19.4 میلیون توکن OP با ارزشی معادل 26 میلیون دلار به 31870 آدرسی که در فعالیت‌های نمایندگی سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) آن با نام آپتیمیزم کالکتیو (Optimism Collective) شرکت داشتند، اختصاص خواهد یافت.

هدف این ایردراپ، مانند دو دور ایردراپ قبلی، تقویت تعامل در این شبکه لایه 2 و اعطای پاداش مشارکت کاربران عنوان شده است. به گفته تیم توسعه‌دهنده آپتیمیزم، میانگین این پاداش 600 توکن OP (با ارزش 840 دلار) است، اما براساس معیارهای مختلف از یک کاربر با کاربر دیگر متفاوت است.

آپتیمیزم یک شبکه لایه 2 است که بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده است. این شبکه از فناوری رول‌آپ آپتیمیستیک برای کمک به مقیاس‌پذیری برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کند.

ایردراپ آپتیمیزم

معیارهای واجد شرایط بودن برای ایردراپ سوم آپتیمیزم

جوایز در نظر گرفته شده، بر اساس تعداد توکن‌های OP اختصاص یافته توسط یک کاربر، ضرب در مدت هولد کردن آنها محاسبه می‌شود. حداقل آستانه (توکن‌های OP واگذار شده ضرب در تعداد روز هولد دارایی) برابر 18000 واحد با دوره شش ماهه واجد شرایط بودن (از 20 ژانویه تا 20 جولای) تعیین شده است. اگر هر کاربر حداقل 180 توکن OP را در طی 100 روز این دوره در نظر گرفته باشد، واجد شرایط شرکت در این ایردراپ خواهند بود.

آن دسته از کاربران آپتیمیزم که حداقل در یک پروپوزال درون زنجیره‌ای (در طول دوره واجد شرایط بودن) شرکت کرده‌اند نیز یک ضریب 2 برابری برای پاداش‌های خود دریافت می‌کنند. برای اطمینان از توزیع عادلانه، جوایز به مقدار 10000 توکن OP برای هر آدرس محدود شده است.

سومین ایردراپ گروه آپتیمیزم چند روز پس از توزیع باقیمانده بودجه اولین ایردراپ (که در ماه می 2022 انجام شد) توسط پروژه میان آدرس‌های واجد شرایطی انجام می‌گیرد که هنوز پاداش خود را دریافت نکرده‌اند. با پایان یافتن دور سوم ایردراپ، مجموعه‌ای از حدود 570 میلیون توکن OP برای توزیع‌های بعدی در نظر گرفته شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: theblock

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array