به گزارش ایران دکونومی، براساس گزارش منتشر شده آپ، شرکت فعال حوزه پرداخت در سامانه کدال، این شرکت طی مهرماه ۸۵۱میلیارد تومان درآمد داشته که در سال ۱۴۰۲ بالاترین درآمد این شرکت بود. از این درآمد، ۷۹۳ میلیارد تومان مختص فروش پین و اعتبار بوده است.

آپ کدال

در ماه گذشته ۴۷میلیارد تومان درآمد به تراکنش شاپرکی، ۵.۵میلیارد تومان به پشتیبانی دستگاه‌های پوز و ۶.۲میلیارد تومان به سایر حوزه‌ها اختصاص داشته است.

آپ اعلام کرد که این گزارش از آخرین اطلاعات مالی شرکت استخراج شده و چون صورت وضعیت بانک‌ها و شاپرک زمانبر است، اطلاعات یاد شده به صورت برآوردی لحاظ شده است. این شرکت همچنین متذکر شده: «در صورت نهایی شدن اطلاعات درگزارشات آتی افشا خواهد شد.»

آیا آپ رکورد خود را می‌شکند؟

این شرکت از ابتدای ۱۴۰۲ تا آخر ماه گذشته بیش از ۵۴۰۰ درآمد داشته است و این درحالیست که در سال گذشته، درآمد این شرکت ۷۳۰۰میلیارد تومان بوده است. به گفته آپ، مسیر درآمدی شرکت رو به رشد است، اما درآمد سالانه تا چند ماه دیگر می‌تواند بیانگر رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ باشد.

آپ، خدمات متنوعی از جمله پرداخت الکترونیک از درگاه‌های مختلف را به کاربران و مشتریان خود عرضه می‌کند. پایانه فروش، کیف پول، درگاه پرداخت اینترنتی، کارتخوان فروشگاهی از جمله محصولات ارائه شده از سوی این شرکت می‌باشد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array