به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سرانجام اتفاق بزرگی که نات کوین (NOT) وعده داده بود از راه رسید. بر اساس آخرین پست منتشر شده در شبکه رسمی نات کوین در تلگرام، عرضه ووچرهای معاملات در بازار پیش از عرضه (pre-market) نات کوین آغاز شده و کاربران می‌توانند برای اولین بار نات‌کوین‌های ماین شده خود را قبل از راه‌اندازی رسمی این توکن، در وب‌سایت getgems.io خرید و فروش نمایند.

آغاز پیش‌فروش نات کوین

خریداران پس از عرضه توکن که برای اوایل آوریل برنامه‌ریزی شده است، نات کوین‌های خود را دریافت خواهند کرد. کاربران می‌توانند از قسمت Trade در ربات تلگرامی نات‌کوین، پس از انتخاب تعداد ووچرهای نات کوین و با پرداخت تون کوین به عنوان کارمزد، کیف پول خود را به بازی متصل کنند. پس از تبدیل موجودی نات کوین به بسته‌های توکنی که به صورت یک NFT هستند، کاربران می‌توانند از آن در مرحله پیش‌فروش استفاده کنند:

  • ربات NotCoin را باز کرده و بر گزینه Trade در همان صفحه کلیک کنید.
  • مقدار ووچرهای مورد نظر خود را وارد کنید.
  • کیف پول تون کوین خود را متصل کرده و کارمزد حدوداً 0.1 دلاری شبکه را برای ضرب کوپن NFT پرداخت نمایید.
  • ظرف مدت چند دقیقه، ووچر مورد نظر در کیف پول TON Wallet شما قابل رویت خواهد بود.

توجه داشته باشید که اگر شما تراکنش را تاکید کرده باشید، در نهایت ووچر را دریافت خواهید کرد. ولی اگر به هر دلیلی تراکنش ناتمام ماند، موجودی شما پس از مدت حدوداً 15 دقیقه بازگشت داده خواهد شد.

ووچرهای نات کوین

در بیانیه این پلتفرم آمده است:

«همه کسانی که در ماینینگ مهارت داشتند، دوستان خود را دعوت کردند و در کمپین‌ها فعال بودند، اکنون می‌توانند موجودی نات‌کوین‌های خود در بازی را به ووچرهای 10 و 100 میلیونی (NFT) تبدیل و آنها را در بازار همتابه‌همتای GetGems معامله کنند.»

نکته جنجال‌برانگیز در این بیانیه، اشاره آن به احتمال صفر بودن ارزش نات‌کوین پس از عرضه رسمی است:

«هیچ کس نمی‌داند که قیمت توکن‌های NOT چقدر خواهد بود. حتی ممکن است قیمت در زمان عرضه صفر باشد، بنابراین توصیه می‌شود هنگام معامله ووچرها، این احتمال را در نظر بگیرید.»

در زمان نگارش این مطلب، هر ۱۰ میلیون نات کوین، تقریباً ۲۰ تون کوین (معدل ۵۰ دلار) قیمت دارد. طبق این اطلاعیه، کاربران می‌توانند پس از راه‌اندازی توکن، ووچرهای خود را با توکن NOT مبادله کنند؛ یا اینکه منتظر بمانند تا توکن به طور رسمی راه‌اندازی شود، سپس، موجودی خود را مستقیماً به NOT تبدیل نمایند.

چگونه ووچرهای نات کوین خود را برای فروش بگذاریم؟

برای شروع معامله، کیف پول خود را به پلتفرم Getgems متصل کرده و مجموعه Notcoin Pre-Market را باز کنید.

  • اگر می‌خواهید ووچرهای Notcoin را بفروشید، فیلتر «My NFTs» را در مجموعه تنظیم کنید. سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کرده و ووچرهای فروش را در آن لیست کنید!
  • با کلیک بر روی نماد موجود در گوشه بالای سمت راست صفحه، می‌توانید به نمایه خود دسترسی پیدا کرده و تمام NFTهای خود را مشاهده کنید.
  • به صفحه NFT رفته و روی دکمه “Put on Sale” کلیک کنید.

پس از اطمینان از اینکه همه چیز به درستی انجام شده است، تراکنش را در کیف پول خود تأیید کنید و هزینه گس لازم برای فهرست کردن NFT خود برای فروش در بلاکچین را بپردازید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: notcoin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array