به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، طبق گزارش اخیر، دادگاهی در کلمبیا اخیراً میزبان اولین محاکمه حقوقی خود در متاورس بود، که قاضی دادگاه گفت که احساس می‌کند واقعی‌تر از تماس تصویری است.

بر اساس گزارش رویترز، که در 24 فوریه (5 اسفند) منتشر شد، دادگاه اداری ماگدالنا (Magdalena) کلمبیا در 15 فوریه (26 بهمن) یک پرونده قضایی در متاورس برگزار کرد که شامل شرکت کنندگان در یک اختلاف ترافیکی بود.

این پرونده دو ساعت به طول انجامید و توسط اتحادیه حمل و نقل منطقه‌ای علیه پلیس مطرح شد و تا حدی در متاورس پیشرفت خواهد کرد و حکم را می توان در این فضا نیز داد.
شرکت کنندگان به عنوان آواتار در یک دادگاه مجازی ظاهر شدند و قاضی ماریا کوینون تریانا (Maria Quinones Triana) لباس قانونی مشکی پوشیده بود.

همچنین خاطرنشان شد که کلمبیا یکی از اولین کشورهای جهان است که مراحل قانونی را در این فضا آزمایش می‌کند، با کوئینونز به رویترز گفت که احساس واقعی‌تر از تماس تصویری دارد.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که یک نظرسنجی اخیر که توسط کوین وایر (CoinWire) در 16 ژانویه (26 دی) منتشر شد نشان داد که 69 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که متاورس در نهایت به دلیل رویکردهای جدید برای سرگرمی و فعالیت‌ها، سبک زندگی اجتماعی را تغییر می‌دهد.

متاورس

کتی هاکل (Cathy Hackl)، نویسنده کتاب در متاورس: راهنمای موقعیت‌بیزینسی در فضای وب3 (Into the Metaverse: The Essential Guide to the Business Opportunities of the Web3 era) در 31 ژانویه (11 بهمن) به کوین تلگراف گفت که “جهان فیزیکی متاورس” در 10 سال آینده خواهد آمد.

هاکل اضافه کرد که اگر این مورد در نظر گرفته شود، نحوه اجتماعی شدن ما عمیقاً تحت تأثیر این فضا قرار خواهد گرفت.

در ژانویه امسال (دی 1401)، مجمع جهانی اقتصاد به تجارب این فضا افتخار کرد. این کنفرانس به نمایندگان این امکان را داد که تالار گفتگو را در جلسات دیجیتال همه‌جانبه سه بعدی خود به نام “دهکده همکاری جهانی” تجربه کنند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array