به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم متاورسی سندباکس (Sandbox) در مجموع 332 میلیون توکن را آزاد کرده است که حدود 16 درصد از عرضه فعلی دارایی دیجیتال در گردش است. ارزش توکن‌های آزاد شده در زمان بازگشایی حدود 133 میلیون دلار است.
در 14 آگوست (23 مرداد)، Sandbox به بازگشایی برنامه ریزی شده خود برای بیش از 300 میلیون توکن ادامه داد. با توجه به ردیاب زمان‌بندی واگذاری Token Unlocks، سندباکس 71 میلیون توکن برای تیم خود، 37.5 میلیون برای مشاوران، 96.8 میلیون برای ذخیره شرکت، 24 میلیون برای خریداران در فروش استراتژیک خود و تقریباً 103 میلیون توکن برای شرکت‌کنندگان در فروش اولیه خود باز کرده است. هر یک از این دارندگان اکنون می‌توانند توکن‌های خود را در بازار آزاد معامله کنند.

قفل توکن معمولاً برای قیمت دارایی‌های دیجیتال بسیار نزولی است، زیرا نقدینگی را آزاد و آن را به بازار آزاد تزریق می‌کند. توکن SAND به مدت 30 روز قبل از باز شدن در یک روند نزولی بوده است.
در 15 جولای (24 تیر)، توکن در حدود قیمت 0.45 دلار در نوسان بود. سپس قیمت در زمان نوشتن این مقاله به 0.39 دلار کاهش یافت. در حال حاضر حجم معاملات 24 ساعته SAND در زمان نگارش این خبر بر اساس وب سایت اطلاعات کوین CoinGecko به 106 میلیون دلار رسیده است.

SAND

برنامه آزادسازی سری بعدی برای توکن‌های SAND در 14 فوریه 2024 (25 بهمن 1402) است. تا آن زمان، حدود 205 میلیون توکن آزاد شده و به تیم، ذخیره شرکت و مشاوران آن تخصیص داده شده است.
در همین حال، Sandbox به طور مداوم بازیکنان مختلفی را وارد متاورس کرده است. در 28 جولای (6 مرداد)، این شرکت با موزه بریتانیا همکاری کرد تا بتواند آثار باستانی مجموعه موزه را برای عموم در دسترس قرار دهد. این مشارکت به بازیکنان Sandbox اجازه می‌دهد تا از طریق موزه تاریخ، هنر و فرهنگ را بیاموزند.

SAND

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array