به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، دو برند مشهور آدیداس اورجینالز (Adidas Originals) و بِیپ (BAPE) با همکاری هم، از یک مجموعه کتانی با تعداد محدود به نام Triple-White Forum 84 BAPE Low رونمایی کردند که قرار است به زودی همراه با نسخه دیجیتالی آن در قالب توکن‌های غیرمثلی (NFT) به حراج گذاشته شود.

این مزایده با پشتیبانی Three Stripes Studio با محوریت NFTهای قابل بازخرید از طریق پلتفرم آدیداس کالکت (Adidas Collect) برگزار می‌شود. گرچه برند آدیداس قبلاً طرح‌های ابتکاری متعددی را در حوزه NFTها عرضه کرده است، این اولین باری است که این برند از فرمت مزایده برای عرضه محصولاتی مبتنی بر NFT استفاده می‌کند. به‌علاوه، در این مجموعه تنها 100 توکن غیرمثلی مبتنی بر اتریوم عرضه خواهد شد که در نهایت با یکی از 100 جفت کفش مجموعه قابل مبادله است.

کتانی جدید آدیداس

طراحی کتانی‌های جدید آدیداس

روی این کفش‌های کتانی، نماد BAPE با یک موتیف ستاره دنباله‌دار در رویه جانبی و لوگوی “A Bathing Ape” با پوشش نقره‌ای قابل رویت است و بر خلاف رنگ‌های تکراری قبلی، کفش‌های این مجموعه با رنگ سفید تولید شده‌اند.

هر جفت از این کفش‌ها مجهز به یک تراشه NFC است که در زبانه سمت چپ آن قرار می‌گیرد. اسکن کردن این تراشه با گوشی هوشمند، دسترسی به گواهی اصالت مبتنی بر NFT کالا را در اختیار دارنده آن قرار می‌دهد.

هنگامی که مجوز دسترسی NFT برای کفش‌های فیزیکی بازخرید شد، صاحب کفش، نسخه همسان دیجیتالی آن را نیز  در قالب یک NFT  مبتنی بر اتریوم دریافت خواهد کرد که در پروژه آواتار ALTS آدیداس قابل استفاده خواهد بود. به‌علاوه، مالکان این توکن می‌توانند در متاورس نیز از آن استفاده کنند. آدیداس قبلاً نیز اعلام کرده بود که دارندگان 19500 توکن آن می‌توانند محصول فعلی خود را با آواتارهای کاربردی مبادله کنند.

جزئیات حراج محصول جدید آدیداس

حراج NFT جدید آدیداس و بِیپ روز 22 آگوست (31 مرداد) آغاز خواهد شد و تا روز 25 آگوست (3 شهریور) ادامه خواهد داشت. آن دسته از هولدرهایی که یکی از قطعات مجموعه Soles را در اختیار دارند و اعضای جامعه BAPE: (B) APETAVERSE در صورت شرکت در این مزایده از امتیاز 10 درصدی برخوردار خواهند بود.

درخواست مناقصه را می‌توان با توجه به سایز کفش ارائه کرد و برای هر سایز تنها یک پیشنهاد در هر زمان فعال خواهد بود. خریداران احتمالی می‌توانند هر چند بار که تمایل داشتند برای خرید قیمت خود را پیشنهاد دهند. طبق گفته آدیداس، قیمت مبنا برای آغاز مناقصه از 0.3 واحد اتریوم (ETH) با ارزش تقریبی 550 دلار شروع می‌شود و سقف قیمتی برای آن مشخص نشده است.

100 برنده مزایده این مجموعه NFT می‌توانند از تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) از طریق پلتفرم آدیداس کالکت (Adidas Collect)، توکن‌های خود را برای بازخرید کفش‌های فیزیکی و همتای دیجیتالی آن بسوزانند. ارسال محصول نیز از ماه اکتبر (مهر ماه) آغاز خواهد شد.

گفتنی است که این پروژه، سومین بخش از قرارداد همکاری است که به مناسبت سی‌امین سالگرد BAPE امضا شد. نسخه‌های قبلی که اوایل سال جاری منتشر شدند شامل نسخه‌هایی با نام تجاری Forum Low و طرح camo روی آنها بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: decrypt

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array