به گزارش ایران دکونومی، در هاب رسانه اینوتکس ۲۰۲۳، رونمایی‌ها و نشست‌های خبری مختلف برگزار شد که در ادامه همه برنامه‌های هاب را مشاهده می‌کنید:

 

 

از ایران دکونومی، پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال در اینوتکس ۲۰۲۳ رونمایی شد

رسانه ایران دکونومی که در ایران نمایشگاه قرار بود به طور رسمی از فعالیت خود رونمایی کند. این رسانه حامی رسانه‌ای نمایشگاه اینوتکس نیز بود.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

 

امضای تفاهم‌نامه‌ میان شرکت آب منطقه‌ای تهران و صنایع پیشرفته رضوی در اینوتکس ۲۰۲۳‌

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، هاب رسانه نمایشگاه، شاهد امضای تفاهم‌نامه میان شرکت آب منطقه‌ای تهران و صنایع پیشرفته رضوی بود. کیایی‌پور معاونت آب منطقه‌ای تهران کفت: با امضای تفاهم‌نامه بین شرکت آب منطقه‌ای تهران و صنایع پیشرفته رضوی، کشاورزها دیگر نگران تامین مالی کنترل‌ها نخواهند بود. با این تفاهم‌نامه، می‌توانیم از دشت‌ها مراقبت و از برداشت بی‌رویه آب نیز جلوگیری کنیم.

پس از آن،مجتبی بهنام تقدسی، مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی در هاب رسانه حاضر شده و گفت: ما آمادگی داریم روی طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیانی که محصول آن‌ها آماده است، سرمایه‌گذاری کنیم. سرمایه‌گذاری آستان قدس از جنس‌ سهام‌داری است، نه وام‌دهی تا در سود و ضرر شرکت‌ها سهیم شویم.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

سرمایه‌گذاری در بخش سلامت، اولویت آستان قدس رضوی

به گفته مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی، سرمایه‌گذاری‌های این شرکت بیشتر روی ۵ حوزه متمرکز است. اولویت در سرمایه‌گذاری روی شرکت‌های حوزه سلامت است.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

چالش‌های صنعت تبلیغات دیجیتال

سپس، احمد عطارزاده، میر مارکتینگ و برندینگ شرکت تپسل، در هاب رسانه از چالش‌های صنعت تبلیغات دیجیتال گفت. وی گفت: چالش‌های صنعت دیجیتال به چند دسته تقسیم می‌شود. برخی از این چالش‌ها فنی هستند، ولی بخشی از آن‌ها خارج از دسترس ما است. یکی از این چالش‌ها به حوزه فرهنگ ربط دارد. کالج تپسل با همین هدف ایجاد شده‌ و پنج سال است که در کالج تپسل مقالات آموزشی منتشر می‌شود. اما برخی از چالش‌ها دست ما نیست. شش ماه دوم سال گذشته برای تبلیغات خیلی سخت بود؛ نه فقط تبلیغات دیجیتال، بلکه تبلیغات آفلاین هم با چالش‌هایی مواجه شد.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

۲۵ درصد تخفیف حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام

در روز سوم نمایشگاه، هاب رسانه میزبان اکبر قنبرپور، مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام بود. او در ابتدای گفته‌های خود به معرفی این منطقه ویژه اقتصادی پرداخت و گفت: «منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، یک منطقه بزرگ با ویژگی‌های خاص است. پیام، یکی از نزدیک‌ترین مناطق ویژه به پایتخت است و جزو معدود مناطق ویژه‌ای است که در کنار خود فرودگاه دارد. حضور صنایع، فرودگاه و گمرک در کنار هم، یک بسته اختصاصی را در منطقه پیام ایجاد کرده است.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

در اینوتکس ۲۰۲۳ از پلتفرم بایتیکل رونمایی شد

همچنین رونمایی از استارتاپ بایتیکل نیز صورت گرفت. بایتیکل به کمک علاقه‌مندان بازار رمز ارز آمده تا با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی بتوانند در این حوزه آموزش ببنند. در واقع بایتیکل  دستیار هوشمند آموزشی بازار رمز ارز است که آموزشی بدون ریسک برای افراد فراهم می‌کند.

باتیکل حدود ۳ هفته است که در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و در این مدت کوتاه حدود ۳ هزار کاربر جذب این پلتفرم شده‌ند.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

کارگونت و فلایتیو، تفاهم‌نامه همکاری امضاء‌ کردند

سپس استارتاپ کارگونت که سال گذشته از محصول خود در اینوتکس رونمایی کرده‌بود، با فلایتیو تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد. کارگونت اولین پلتفرم حمل‌ونقل هوایی در ایران است که مشکلات مربوط به انتقال بار را برطرف می‌کند.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

رونمایی از داروی دانش‌بنیان Leish G۱ در حاشیه اینوتکس ۲۰۲۳

در چهارمین روز نمایشگاه اینوتکس، مدیرعامل شرکت بهپاد طب ایرانیان به همراه مسئول فنی این شرکت در هاب رسانه این نمایشگاه حضور پیدا کرده و از کرم لیش جی وان (Leish G۱) رونمایی کردند. این کرم برای درمان زخم سالک تهیه شده و به گفته مسئول فنی شرکت بهپاد طب ایرانیان، به زودی روانه داروخانه‌ها خواهد شد.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

 در نشست خبری اینوتکس ۲۰۲۳ با دستیار ویژه امور راهبردی وزیر تعاون چه گذشت؟

همچنین نشست خبری با حضور مجید نوعی مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز و دستیار ویژه امور راهبردی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

از اپلیکیشن مدیریت حمل بار «جاده لجستیک» رونمایی شد

سپس مدیرعامل شرکت ابتکارآفرینان افق اندیشه و مدیرعامل هولدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) از برنامه موبایلی «جاده لجستیک» رونمایی کردند.

نوعی اعلام کرد: یکی از اهداف ما در سال جاری این است که ۱۰ هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف نوآوری و فناوری سرمایه‌گذاری کنیم.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

رشد جهشی تامین مالی جمعی با سرمایه‌گذاران خرد ممکن است!

امیررضا صادقی، مدیر سرمایه‌گذاری کارن کراد نیز در هاب رسانه حاضر شد و به خبرنگاران هاب گفت: امسال بسیاری از سرمایه‌گذاران حقیقی که در سال قبل با این روش آشنا شده بودند حالا مخاطب سرمایه‌گذاری شده‌اند؛ این دستاور بزرگی برای ما بود. البته سرمایه‌گذاران حقوقی هم برای مشارکت در تامین مالی جمعی افزایش داشته است. درواقع نشان می‌دهد که بازیگران اکوسیستم تامین مالی جمعی رشد کرده‌اند. اگر این روال رشد تداوم داشته باشد، سرمایه‌گذاران به‌خصوص سرمایه‌گذاران خرد از تامین مالی جمعی به‌‌عنوان یکی از سبدهای سرمایه‌گذاری خود استفاده کنند. این مهم با حمایت اینوتکس و رسانه‌ها محقق خواهد شد.

{مشاهده متن کامل خبر و ویدئو}

 

 

 

 

 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array