به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، قرارداد سقف بدهی ایالات متحده به عنوان یک کاتالیزور مثبت اضافی برای بازارهای نفت خام عمل کرد.

تحلیل تکنیکال نفت خام برنت

نفت خام برنت

نفت خام برنت در بحبوحه افزایش گسترده در بازارهای نفت، شتاب صعودی گرفت. نزدیکترین سطح مقاومت قابل توجه برای نفت برنت 77.50 دلار است. اگر نفت برنت از این سطح بالاتر برود، به سمت مقاومت بعدی در 79.75 دلار خواهد رفت.

سطوح حمایتی نفت خام برنت

در صورت شروع یک روند نزولی، حمایت اولیه در کانال 75.50 دلار مانع از کاهش بیشتر نفت خام برنت خواهد شد و در صورتی که برنت به روند کاهش خود ادامه دهد و از این مانع حمایتی عبور کند، حمایت‌های بعدی به ترتیب در سطوح ۷۴.۶۰ و ۷۳.۵۰ دلار قرار دارند.

سطوح مقاومتی نفت خام برنت

مقاومت اولیه نفت خام برنت در کانال 77.50 دلار قرار دارد. در صورتی که برنت بتواند از این سطح عبور کند به سمت مقاومت دوم و سوم در کانال‌های 78.50 و 79.75 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI)

نفت خام وست تگزاس

در حالی که معامله‌گران برای نشست اوپک پلاس آماده می‌شوند، نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) به رشد خود ادامه داد. قرارداد بدهی ایالات متحده حمایت گسترده‌ای از بازارهای نفت ارائه داد. حرکت به بالای سطح 71.70 دلار، نفت وست تگزاس اینترمدیت را به سمت مقاومت در 73.50 دلار سوق خواهد داد. در صورتی که نفت WTI از این سطح بالاتر برود، به سمت مقاومت بعدی در 74.70 دلار حرکت می‌کند.

سطوح حمایتی نفت وست تگزاس اینترمدیت

حمایت اول در کانال 70.30 قرار دارد که در صورتی که WTI نتواند این سطح حمایتی را حفظ کند، به سمت حمایت بعدی در 69.20 و نهایتاً حمایت سوم در 68 دلار حرکت خواهد کرد.

سطوح مقاومتی نفت وست تگزاس اینترمدیت

مقاومت اولیه نفت WTI در کانال 71.70 قرار دارد. در صورتی که این سطح حمایتی حفظ نشود، نفت خام وست به سمت مقاومت دوم در کانال 73.50 دلار و سپس مقاومت سوم در 74.70 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال گاز طبیعی

گاز طبیعی

در حالی که معامله‌گران منتظر کاتالیزورهای اضافی هستند، گاز طبیعی نزدیک به سطح حمایتی 2.20 دلار معامله می‌شود. در صورتی که گاز طبیعی بتواند بالای سطح 2.20 دلار باقی بماند، به سمت مقاومت بعدی در کانال 2.35 دلار حرکت خواهد کرد. در سمت حمایت، حرکت به زیر 2.20 دلار، گاز طبیعی را به سطح 2.00 دلار سوق خواهد داد.

سطوح حمایتی گاز طبیعی

حمایت اولیه گاز طبیعی در کانال 2.20 دلار قرار دارد. در صورتی که گاز طبیعی نتواند این سطح حمایتی را حفظ کند به سمت حمایت‌های بعدی در سطوح 2 دلار و سپس 1.80 دلار حرکت خواهد کرد.

سطوح مقاومتی گاز طبیعی

مقاومت اولیه گاز طبیعی در کانال 2.35 دلار قرار دارد، مقاومت دوم و سوم به ترتیب در کانال 2.60 و 2.85 دلار قرار دارد.

نکات کلیدی

گاز طبیعی در سطح 2.20 دلار گیر کرده است.

در حالی که معامله‌گران برای نشست اوپک پلاس آماده می‌شوند، نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) افزایش یافت.

 نفت خام برنت به سطح 76 دلار بازگشت.

برای مشاهده آخرین اخبار اقتصادی کلیک کنید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

نویسنده: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array